Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2011 15:13 - Справедливост
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2086 Коментари: 11 Гласове:
6

Последна промяна: 20.01.2011 15:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Протягат се ръцете ми смълчани,
изписват спомени, творят мечти
с въздишки в дланите събрани
кръщават младите ми, земни дни.

Мисля си понякога: не е честно
да те чакам, приветлива и мила,
а от срещите ни ти да имаш ресто,
което все с нехайство да прибираш.

Да обичам през пространството,
когато и ръцете ми жадуват тебе.
За самотата ми с какво ли нехайство
помисляш, щом се сетиш за мене?!

Понякога си мисля защо те обичам,
да търся причини за обич е смешно.
как искам просто, просто да тичам
в посока, която не води към тебе,

ала зная - тръгна ли ще бъде пусто
и пътят ми едва ли ще е тъй красив.
Скоро, скоро ще последвам импулса
да направя някой истински щастлив.

Ще има той, всичко дето ти отказа
и ще получа онова, което не даде.
Е, едва ли мога да се заблуждавам...
честно ли е? - мълчат и площадите...





Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pisatelkata - Поздравления!
20.01.2011 15:36
Брависимо!
цитирай
2. viktores - Ами,
20.01.2011 16:01
писал съм ти. Моля те, нали ще ми отделиш минутка, две...
И още нещо. Моля те, разкажи историята ми, ти можеш да пишеш. знам, че ясно ще предадеш всяко чувство. Ами, не се отказвай от мъжа, когото обичаш. Ако наистина го обичаш - не му причинявай това, което той сега причинява на теб. Жестоко е, въпреки, че е спведливо.
А само ако знаеш колко мъчно се преглъща:

Ще има той, всичко дето ти отказа
и ще получа онова, което не даде.
цитирай
3. amrita - 1. pisatelkata - Поздравления!
20.01.2011 16:22
Благодаря :)
цитирай
4. amrita - Нищо няма да ти казвам "на светло"
20.01.2011 16:27
Само искам да ти изпратя любов от сърцето си и топло да те прегърна.
Очаквах, че така ще стане :)))) Било е необходимо, не се оставяй на отчаянието. Ще разкажа историята ти щом искаш - няма проблеми.
цитирай
5. demar - "Скоро, скоро ще последвам импулса да направя някой истински щастлив."
20.01.2011 18:28
Има хора, които ще го оценят, Ами.
И си мисля , че това е важно...

Хубава вечер, Ами!
цитирай
6. amrita - Важно е...
20.01.2011 18:42
но бих ли могла да направя истински щастлив някой, докато обичам друг?
Отучих се да живея в илюзията и да заблуждавам себе си...малко е несправедливо като се има предвид годините ми...
Но истината е, че не зная какво да я правя тая умора...
цитирай
7. demar - "Отучих се да живея в илюзията..."
20.01.2011 19:27
Ами за това ти говоря де... да се отучиш точно от това...
Скоро си четох Рей Бредбъри и се сетих за " Смъртта е занимание самотно "....
И тя си е самотно занимание....но Любовта не е..."занимание самотно".
За Любовта си трябват двама...
цитирай
8. анонимен - ==
21.01.2011 01:20
Слушай сега какво ще ти каже кака ти.
Не може да обичаш някой, който те наранява и НЕ ТЕ ИСКА. Това не е любов девойче, а някаква ужасна привързаност към фантазиите, които ти си си набила в главата за този човек, който ти си мислиш, че обичаш. Отвори си очите на четири и не се капсулирай в себе си. Нищо им няма на годините ти и в момента, в който се появи твоя човек или се появят няколко други, които да ти помогнат да направиш разликата между сегашната си обич и онази Истинската, която те прави ЩАСТЛИВА, а не самотна, отхвърлена, чудеща се и нещастна...тогава ще се обърнеш назад и ще се смееш на себе си. Не си втълпявай, че този некадърен нещастник, скапано копеле някакво, по което ти трепти сърцето е висша форма на любов, сродна душа или не нам си ко! Прави ли те нещастна - никакъв не е. Чети какво ти пиша и още нещо - ако не изпитваш нищо към някого, ако не те привлича сексуално, ако ги няма пеперудите в корема или сърцето ти не бие по-силно - по-добре не се захващай. Убедена съм, че ще го направиш много много щастлива преструвайки се. Просто защото си такъв човек, можеш да ги правиш щастливи, пренебрегвайки се.

Какво да я правиш умората...ами отдай и се. Спри да мислиш, да търсиш космически връзки, сродни вибрации, не знам си какви работи. СПРИ ДА МИСЛИШ и се пусни по течението. Не търси нищо. Не гони Кретена Смотаняк. Не му се обаждай. Не му звъни. Не му се обеснявай. Направи нещо за себе си! Откъсни се от това да мислиш за другите и майната им на всички!

Ти заслужаваш да бъдеш щастлива и ДА! Там има един мъж, който ще търчи към теб, а не ти към него - пребита духовно, изпразнена от смисъл, унижена и нещастна. ТОЙ ще търчи към теб. Слушай какво ти казвам... нищо че го пиша.
цитирай
9. amrita - Благодаря за съветите ти!
21.01.2011 10:14
Оценявам включането ти :)
Нямам какво да ти кажа, защото ще изглежда, че се обяснявам нещо, а определено няма за какво.

пребита духовно, изпразнена от смисъл, унижена и нещастна.
Само това не мога да отмина. Не се чувствам така. Напротив дори - щастлива съм, развивам духа си, откривам всеки ден частички от пъзела на големия смисъл и не бих могла да се почувствам уижена, защото нямам идеята за неравенство в себе си (нито повече, нито по-малко от другия)

И за умората не мога да го отмина с лека ръка! Не би трябвало да се отдаваме на умората, а още по-малко вярно ми се струва това, че трябва да спрем да търсим и да мислим - напротив. Да се докосваш постепенно и все по навътре във воя вътрешен свят е едно невероятно приключение. Уморта идва от това, че Илюзията, в която живеем е все още много силна и на много фронтове водя битките си :) А не искам вече да се боря, уморена съм за войни.

Колкото то обвиненията... то си е за него, не мислиш ли? Аз не го обичам заради поведението му, а защото съм го срещнала и защото съществува. Защото обичам себе си, когато съм до него.

Хубав ден!
цитирай
10. анонимен - Защото обичам себе си, когато съм до ...
21.01.2011 11:12
"Защото обичам себе си, когато съм до него." - Аз обичам себе си винаги и навсякъде. Обичам себе си, дори и когато съм до дърво, до цвете, до тази клавиатура. Не трябва да има ситуация, в която да не обичаш себе си! Ако сега, когато НЕ си до него, защото така чувствам нещата, (опаааа забележи, че не пиша ТОЙ ДА Е ДО ТЕБ, защото като чета господинът няма особени мераци да е до теб) се чувстваш неОбичана тогава този не е твоят човек! Вярвай ми!

"че трябва да спрем да търсим и да мислим" - случвало ли ти се е да се опитваш да си спомниш нещо много силно и да не ти идва на ум точно тогава, когато ти трябва. За да си го спомниш трябва да го игнорираш от първа позиция в мислите си и да го изтикаш на заден план. После то само си идва и се сещаш това, което ти е било необходимо. За това ти говоря. Ти поставяш на преден план някаква любов, която имам усещането, че сама си създаваш и си я набиваш в главата, че ТОВА е Тя. Затова те посъветвах да я изоставиш за миг и да се отдадеш на "умората и на нетърсенето". е, не да станеш някакъв лентяй в тази област, но просто да я изтикаш на заден план... тогава Тя ще се появи точно, когато най-малко очакваш. И вярвай ми - няма да има "ако се превърна в такова, ти дали ще искаш да бъдеш с мен, да танцуваш и да ме..". визирам последното ти стихче от тази сутрин.
цитирай
11. amrita - Аз обичам себе си винаги и навсяк...
21.01.2011 11:35
Аз обичам себе си винаги и навсякъде. - това е прекрасно

Ти поставяш на преден план някаква любов - някаква любов? това звучи нехайно

И вярвай ми - няма да има "ако се превърна в такова, ти дали ще искаш да бъдеш с мен, да танцуваш и да ме..". визирам последното ти стихче от тази сутрин.
Моле те, прочето пак! Идеята на стиха е не аз да се превръщам в нещо си.

"Защото обичам себе си, когато съм до него." - пояснение. Обичам усещането, което имам, когато съм именно до този човек.

А на въпроса ти? Заглавие на филм, име на песен, име на човек - това ли питаш? Да, случвало ми се е, защото това е информация, която е заучена. Но схванах идеята ти. Припомняш един от Вселенските въпроси - когато се оставиш на хаоса и неемоционалността, а не се налагаш над проблемите, то решенията им идват именно от хаоса. Добро припомняне. Не зная дали моят случай е такъв или само така изглежда, но виж... за какво да пиша в блог "лични дневници" - за стремежите ми в областта на професионалното развитие, за ситуацията, в която се намира страната, за казуси, свързани с политическото пространство (имам и подобни постонги) но тук показвам душатаси, онази нейна част, която е посветена на изкуството, любовта и метафизичните ми търсения.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1832344
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980