Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2011 14:40 - Скъпи приятели..
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1476 Коментари: 6 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Скъпи дами, станали така мили на сърцето ми, честит празник на жената.
Днес с огромна болка в сърцето ми идва този празник - денят на майката, защото ми предстои да взема едно решение, което докрай ще ме преобърне.
Помолете се за мен, момичета (и момчета) помолете се да издържа и този път.

Понякога си мисля нещо - иска ми се да можеех да живея простичко, с блаженството на страхливата илюзия. Благословияли е или е проклятие това, че виждам процесите, когато се зараждат. Никой за нищо не ми вярва, защото съм малка на години, а аз просто зная края на всяко начало, просто зная със завидна категоричност някои неща. Просто ги зная... и трябва вече да се науча да не пазя хората, да оставям Вселената да изсипе всичкия боклук отгоре им, защото в крайна сметка са си го поискали. Но на такава рушителна сила съм сложила спирачки, толкова много енергия прегражда моя бент. Знам, че не трябва, знам, че този урок не го научих... но цената този път е прекалено висока.

От седмица не мога да спра сълзите си. Сълзи нито от мъка, нито от щастие - сълзи от безсилие. Този път няма да мога да защитя, няма да мога да предпазя.

Странно е да се усещате безсилни, изгубени. Тишината завладява съзнанието ви, остават само картини и знанието, едничкото знание, че дори да е тъмно вървим към слънцето. Вървим и не спираме и няма път за бягство...продължаваме. С рани за цял живот, с болки, които никога ням да минат, с неща, на които хората не вярват...ние сме длъжни да продължим...към слънцето.

От цялото си сърце ви желая здраве, хармония и обич!
Изпращам ви много прегръдки и положителни мисли!

Не съм забравила блога си, няма как да го забравя, защото той е много хора.
Идвам си скоро!



Гласувай:
15



1. mmmmmmmmm - Желая ти здраве и
08.03.2011 17:19
много сили за да справиш!
Честит празник!:)
Бъди силна и бъди щастлива!:)
цитирай
2. karambol5 - Много сила, Ами ! И честит празник ...
08.03.2011 19:09
Много сила ,Ами !
И честит празник !
цитирай
3. demar - Здравей, Ами!
08.03.2011 19:29
Липсваше ми цял месец...
Зарадвах се, като видях, че си се върнала...
е, не исках да прочета точно това, но живота си е малко гадничък..
Късмет, мило момиче!
Не мога да ти помогна...мога само да се моля за теб...с теб!
Ще чакам, да се върне... усмихнатата и щастлива Ами!

цитирай
4. vandela007 - Ами,
09.03.2011 10:25
Аз съм вярваща, изследвам Библията и ще ти кажа от нейна позиция какво мисля. Не натрапвам мнението си, само споделям. Всеки е свободен да вярва в каквото иска.
И така: според Библията има само две свръхестествени сили, които могат да ни внушават мисли. Това са Бог и сатана. Бог ни говори най-често чрез Словото си, но понякога и чрез обстоятелствата, а също и чрез внушение. Той никога не се натрапва, не насилва волята ни. Сатана си служи със същите методи, но натрапчиво и неправилно: например може да четеш Библията и ако извадиш един стих от контекста, да се получи обратно тълкувание. Особено опасно е, когато сатана си служи с внушение. Той може да ни внуши да извършим нещо добро, и така да се заблудим, че Бог ни говори. Освен с внушение, сатана си служи и със звуци, може да се чува глас, говор, почукване и т.н.
Много често сатана предсказва някое събитие; после самият той го предизвиква. По този начин медиумите "познават" бъдещи събития и хората са им благодарни. "Сатана се прави на светъл ангел" - се казва в Библията.
Темата е обширна, но това е накаратко библейското становище. Пак казвам, всеки има право да вярва в каквото си иска. Аз съм избрала да вярвам на Бога, описан в Библията.
Желая ти Божия мир в сърцето!
цитирай
5. pevetsa - Прегръщам си те топло Ами, зарадвах ...
09.03.2011 11:52
Прегръщам си те топло Ами, зарадвах се че се появи, но и се натъжих от прочетеното ...
...и с дланта си ще избърша сълзата ти, а сърцето ми, ще те Благослови с МИР!
цитирай
6. magicktarot - Ще се помоля за теб!
09.03.2011 13:13
И дано успееш да платиш цената! На който са му дадени много възможности, дадени са му и средства за плащане.:) Поздрави и късмет, Амрита!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1832362
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980