Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2011 00:36 - Който смирява вятъра
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 840 Коментари: 1 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Познавах някога един човек, достоен за искрена възхита. Тази вечер искам да ви разкажа за него.
Той умееше да смирява вятъра и до днеска не разбирам как го правеше. Вихрушките затихваха, песен се понасяше в пространството, когато той се усмихнеше. Не изглеждаше страшен, по-скоро раним, по-скоро безобиден, по-скоро даже смешен, но ураганите трепереха пред неговата власт. Искам и до днес да разбера каква е тази сила, но зная колко налудничаво е подобно искане. Все едно някой може да разбере как оживява всеки стих във мене и ме отвежда всеки път до Сътворението, все едно някой може да разбере съкровените кодове на словото, които свързват в миг всички епохи. Всеки има своята уникална дарба, има нещо, в което е по-добър от всички, което прави по начин, по-който никой друг в света не умее да прави.
Той смиряваше вятъра. Той умееше да управлява хаоса, да управлява хаоса - нещо, за което малко му завиждам. И аз искам да мога това. :) И може би мога, но други са моите начини, защото за друго дойдох на света. Или може би за същото, но друго е моето участие. Както и да е. Не говоря за себе си.
Той умееше да управлява хаоса, умееше винаги да знае начините да го направи, долавяше възможностите, преди да са се появили и се възползваше от тях преди друг да се е досетил за това. Той пробиваше в сърцата на хората, директно в сърцата. Никой не казваше лоша дума за него, всички го хвалеха и то искрено. Беше радост човек да ги слуша. Всякакви хора, велики души и дребни души - той умееше да ги управлява. Цялото противоречие, което се възпламеняваше наоколо, целият хаос, който се ражда понякога, той умееше да контролира, защото има една уникална дарба - смирява вятъра.
И хубаво беше човек да се смири пред тази му сила, защото в смирението си изпитваше сила. Слабост беше да се противопоставиш, грешка беше да не се оставиш да те ръководи. Но това не беше управление, което налагаше, което изискваше, което демонстрираше - друго беше, то подкрепяше, даваше свобода, даваше възможности.
Този човек се стопи, замина, изчезна.. няма го! Липсва ми, липсва ми всеки ден, без него съм луда вихрушка, без него не познавам контрол! Не съм го виждала повече от година, не зная дали ще се завърне някога, не зная, надявам се! Този човек и до днес и завинаги ще обичам, ще остане в най-съкровените кътчета на сърцето ми, където пазя всичко, което ме усмихва. Този човек ще ми бъде винаги сила, ще ме изпълва с вяра и ще ме разтваря в нежност. Открия ли го някога сигурно пак ще се влюбя във него, всеки ден мога да го правя :) Този човек ме караше да пея и да съм силна, да съм уверена, да съм смела. И може би най-важното, този човек ме караше да искам да доказвам непрекъснато на себе си, че мога да постигна всичко, което съм си наумила и да искам да бъда по-съвършена, по-хармонична.
Той замина! Не съм го виждала повече от година и още понякога плача за него, защото ми липсва. Когато ми е най-тежко, когато се усещам смачкана, инертна и увлечена от хаоса, той ми липсва. Защото без него съм силна наполовината...
Дано да бъде достатъчно, за да сбъдна онова, за което съм се появила...

Този човек, който смиряваше вятъра, ми е толкова необходим, така мечтая за него. Дано си дойде скоро, дано отново го срещна, дано отново го видя. Ще го чакам винаги...





Гласувай:
5



1. amrita - Подобни хора са ни наистина нужни. ...
27.04.2011 02:00
анонимен написа:
Подобни хора са ни наистина нужни. Дано го дочакаш, дано имаш още една среща с него...
А ако е завинаги, то радвай се, че все пак си го познавала, че си имала шанс да се докоснеш до оная хармония, която може да се създаде между двама. Тя е специална! Поздрави!


O, радвам се! Този спомен винаги ще ме усмихва. Да, тази хармония е ... не зная дали мога да намеря точна дума...специална ми се струва удачна :) Лека нощ и благодаря за коментара!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1832348
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980