Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2011 17:19 - Не ме целувай така
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 675 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не ме целувай така
изпиващо, вълнуващо,
търсещо...
Не ме целувай така,
как устни с такъв отпечатък
казват "сбогом" без сълзи.
Не ме целувай така,
не ме докосвай
пламенно, гальовно,
как докосната така
ще ти кажа "сбогом"
без да помоля някога за още.

Или целувай! Знаеш ли,
целувай до насита -
да ме болят целувките до кръв.
Докосвай! Доковай навсякъде
дръзко и пламенно.
За последно, за последно
поне да изгоря.
И ако ще е "сбогом"
да бъде експлозия
от страст и от нежност,
от огън, от безбрежност.

Зная, че е просто време
от тебе да си тръгна -
животът ти поема
нов етап и нови курсове -
имам ли право
да бъда част от това начало?!
Имам ли право...

Не ме целувай така -
пламенно, изпиващо и дръзко,
как така целунати
устните ми без сълзи
ще се сбогуват?!...



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840728
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980