Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2011 15:39 - Нека
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 983 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
От Сътворението, от първата жена,
от първата мисъл, от първия звук,
оттогава аз все към тебе се стремя
и взривявах се отново и отново... до тук!

До този ден, във който ме целуна...
Помниш ли оная вечер луда?!
От тогава, та до днес аз виждам пътя,
а губи се в мъгли усещането ми за утре.

Една недописана приказка чака
скоро да й сложим печата на края.
Едничка нощ, тъй дълго чакана,
ела, та скоро нов път да начертая.

Ще бъде красиво, ще бъде от огън
и някой ако в душата си ни прочете
ще се изпепели от нашето "сбогом"
и няма да останат сили да се дочете.

И как го чакам онзи изгрев тих,
когато във ръцете ти ще се събудя,
ще чуя от сърцето зная слънчев вик
и той сълзата далече ще пропъди.

Щом ще е раздяла нека е спокойна,
нека да ни бъде хубав спомен.
Един изгрев белязан с гальовност
и нежна обич ...за нашето сбогом.




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Поздравления, Ами!
30.04.2011 16:13
Хубав уикенд:)
цитирай
2. amrita - Blagodarq!
30.04.2011 19:56
На теб също, мила!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1839611
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980