Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2011 22:47 - Виновна съм
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1060 Коментари: 1 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Виновна съм.
без доказателства -
ненужни са!
Виновна
до живот,
виновна,
виновна съм...

А за какво ме съдиш?

Виновна съм,
че съществувам!
Че тревожа, че горя,
че обичам, че летя...
Виновна съм
за всичко това!

Ще си пожелаеш ли обаче
никога да не ме е имало,
да не съм се раждала
или да бях умряла... тогава?
Едва ли..

Съществувам
цяла от живеене,
живея - цяла от любов!

Осъди ме до живот
на сбъдване.
А аз ще си нося вината сама!





Гласувай:
5



1. lubim - Боже, какво тревожи нежната ти д...
26.05.2011 08:29
Боже, какво тревожи нежната ти душа? Така искам да те разбера, защото искам да те утеша с любовта...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840675
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980