Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2011 01:30 - Синя следа
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1051 Коментари: 4 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ще ме намериш до ръба на новолунието,
където с песен сплитам венче от звезди,
за да украся косите на пробуждането ти
със трептящи от искреност, нежни искри.

Ще ме намериш в края на онази пътека,
чието начало се губи дълбоко във тебе.
Лабиринт е и няма да те лъжа, че е леко,
но търкулих кълбото от синьо изпредено.

Ще ме намериш, там където вятъра поема
дръзко на живота и във четирите посоки
да отчитам графитено точно всички подеми
във Всевечната скала от "ниско" и "високо".

Ще ме намериш зад ъгъла на дъждовете,
приласкала в скута си бездомно животинче.
Ще ме намериш, но помни - носи си сърцето,
ще ти го пискам за сетната проверка!

Ще ме намериш, светът ни не е тъй голям,
лабиринта го минавам със затворени очи!
Аз спирам вече да те търся, ти ме пожелай
и истински, сърдечен приятел ми бъди!



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dianav340 - Благодаря!
26.05.2011 04:53
Толкова е хубаво!!!!!!Лек и успешен ден!
цитирай
2. amrita - Хубав нека
26.05.2011 08:00
бъде и твоя ден, dianav340!
цитирай
3. lubim - Желая те! И сърцето си отдавна съм ...
26.05.2011 08:32
Желая те! И сърцето си отдавна съм приготвила! За теб!!!
цитирай
4. amrita - Има нещо тревожно
26.05.2011 08:43
в теб... потърси път към свободата, нещо става с душата ти, разболяват я! Хайде и успех!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1835141
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980