Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2011 01:27 - Последен постинг!
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3294 Коментари: 33 Гласове:
22

Последна промяна: 06.06.2011 21:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Готово хора - Ами е "свален" :)

Справих се по-бързо, отколкото очаквах, така че след малко трия... завинаги!

Благодаря, БЛАГОДАРЯ, още веднъж на всички ви!

ami_amrita@abv.bg
за който иска да се свърже с мен

ОБИЧАМ ВИ!





Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pevetsa - ЕЛА АМИ ДА СИ ТЕ ПРЕГЪРНА!
04.06.2011 07:05
Благодаря ти Ами, за това че в гърдите ти тупти голямо сърце, сърце което обича, сърце което мечтае и го боли, сърце което аз познах и благославям с ОБИЧ!
Днес ми е особен ден, а и трудно се разделям с приятели, много напуснаха това място поради различни причини, и ти си тръгваш. Ноооооо, ще изтрия сълзата си и ще ти пожелая успех, където и да си.
И незабравяй, бъди си истинска, бъди си Човек!
Обичам те Ами!
цитирай
2. miaa - Ще ми липсваш, Ами!
04.06.2011 07:14
Не обичам сбогуванията, защото човек не знае, дали отново съдбата ще събере хората, които се обичат:))) Има неща , които са по- силни от самите нас!
Искам да ти благодаря , за хубавите мигове! За искреността и огромното ти сърце!
До скоро:))))
цитирай
3. murmashka - Тогава за довиждане от мен едно М...
04.06.2011 08:33
Тогава за довиждане от мен едно Мяяяу!
цитирай
4. анонимен - XpNvsDOyBs
04.06.2011 10:48
gQhyM1 <a href="http://yuzpzlstbfpp.com/">yuzpzlstbfpp</a>
цитирай
5. virgo - Прегръщам те Ами,
04.06.2011 14:51
с много обич в сърцето ;(((((( . Благодаря ти, че те има <3<3<3
цитирай
6. amrita - Алекс,
04.06.2011 15:18
няма да правим тъжно сбогуване..без сълзи! И аз те обикнах много топло и ти изпращам хиляди слънчеви прегръдки. Бъди си все така обичащ и разбиращ!
Да, много хора си тръгнаха от тук. Но аз пак ще идвам, ще чета, ще коментирам - влизам в "анонимната опозиция:)" хахха - ще се подписвам разбира се!
цитирай
7. amrita - miaa,
04.06.2011 15:20
благодаря за хубавите думи! Обичам си те :) Душата ти е толкова силна в своята нежност. И аз благодаря за чудните вдъхновения, които имах след като идвах на гости :) Имаше една мисъл, нали - истинските приятели не се разделят никога!
Прегръщам те!
цитирай
8. amrita - Мурмашка,
04.06.2011 15:20
ха ... мър мяу :)
цитирай
9. amrita - анонимен,
04.06.2011 15:21
не разбрах какво си ми изпратил!
цитирай
10. amrita - И аз те гушкам много силно, Вирго!
04.06.2011 15:22
Отскроо те познавам, но си те познах :) Радвам се, че съществуваш. Пожелавам ти от цялото си сърце сбъднати мечти и много любов
цитирай
11. malchaniaotnadejda7 - Мила Ами, казах ти, какво мисля...
04.06.2011 16:38
Ще ми липсваш, да знаеш! Кой ще ни прави онова кафе на Ами и ще ни разказва приказките за човека, предизвикващ бурята!? Разбирам те, всеки от нас има нужда да се дистанцира от някои неща. Но не ни забравяй, нали!:) Обичам те и ти желая успех във всяко начинание! Бъди здрава, вдъхновена и... бъди нашата Ами!:) И по-скоро се връщай! До скоро!:)
цитирай
12. murmashka - Котенцето
04.06.2011 16:51
С белите лапички нежно ме гали
нокътче скрило.Добро същество
С мъркане тихо в душата ми пали
обич и радост- какво е добро!

Беше самичко.Трепери горкото
С гласче безнадеждно мяукаше то
Уплашено,бързо се скри зад дървото
То гладничко беше и много само
Саламче му дадох а то се страхува
Поглежда към него и пак се бои
Душичката нежна за ласки жадува,
за хора и дом, къде да поспи

А после го гушнах и взех го със мене
Че жалост сърцето ми с нокти раздра
И казах си: Трябва с любов да поемеш
ти грижи за него!Вземи го сега!

Тъй много жестокост наоколо има
Бездушие свива човешки сърца
И котенце никой не иска да взима
По-често го ритат и гонят сега
Нима добрината на хората гасне?
Нима състрадание няма сега?
Да вземеш бездомниче - то да порастне
в красавица котка.Не е ли мечта!
цитирай
13. amrita - Наде, кафето ли? А сега де!
04.06.2011 21:35
Кой ще вари кафе - чакам записвания! Който се заеме ще му разкрия "тайната рецепта" :)))
А пък приказката за човека с бурята..... ще остане недописана :) Давам авторското право на всеки, който е преживял бурята в сърцето си, защото само такъв човек ще опише вярно любовта.
Обичам те и те прегръщам много силно!
цитирай
14. amrita - Мурмашка :))
04.06.2011 21:40
Готино стихче - леко и поучително :) Обожавам да чета подобни закачки :) Успех в блога... и малко да дам инерция на едно поетическо рандеву...

Котенце малко, свито на кълбо
с лапки трепери, мърда мустаци -
да се погали иска само то,
а среща ритници и проклятия.
Но не угасва в котешката му душа
желанието все да играе и милва.
Котка щом дари ви любовта,
то знайте, че малко на света
имат привилегията на това...
:)

цитирай
15. 4aiotgluhar4e - Добре де, защо така, Ами? Не може ...
04.06.2011 21:58
Добре де, защо така, Ами?
Не може ли да не изтриваш? Аз обичам да си ровя в любимите блогове с години назад. Макар и електронна, това си е книга. Не я пали!

Отдавна се каня да те питам има ли още златни рибки в езерото в парка? От отлагане щях да изтърва влака :(
http://www.youtube.com/watch?v=p_Un0G0WVp8&feature=related
цитирай
16. amrita - Невероятен поздрав, чайче! Благодаря!
04.06.2011 22:21
А за златните рибки... много паркове, много езера и там плуват чудесни съкровища :)

Имам нужда да се изтрия, наистина! После ще подбера най-хубавите си постинги за книгата :) Така че - не съм я запалила! С обич и благодаря!
цитирай
17. amrita - би-2
04.06.2011 22:23
моя любима песен!

http://www.youtube.com/watch?v=Ak3COR7ZyQM&feature=related

Научи ме да бъда щастлив!... :)

Поздрави Чайче!
цитирай
18. drakulla - Ами,
04.06.2011 22:43
Не знам какво да напиша в момента, но енергията, която блика от теб така или иначе ще избие на друго място :) Успех!
цитирай
19. amrita - Благодаря, приятелю!
04.06.2011 22:56
Да, енергията не се губи, тя само се преобразува :) Успех и на теб!
цитирай
20. lubima - Успех ти пожелавам. . . . с каквото и ...
04.06.2011 23:05
Успех ти пожелавам....с каквото и да се захванеш....и надниквай понякога при нас...дори анонимно.Блога е като първата любов...не се забравя
цитирай
21. amrita - Благодаря!
04.06.2011 23:21
Успех и на теб! Да, не се забравя. Това котенце на аватара ми - стана като мое второ аз :)
Ще надниквам - това е сигурно! Безценни хора са се събрали тук и страхотни неща излизат под перото им!
цитирай
22. kasnaprolet9999 - Не съм съгласна с теб, не бива да си ...
05.06.2011 00:42
Не съм съгласна с теб, не бива да си изтриваш блога, това си е труд, освен това е нещо като подарък, който си направила от теб за другите. Предала си свой опит, споделила си свои мисли, а сега като ги изтриеш, все едно да си ги вземеш обратно. Остави си блога, така когато ти домъчнее за нас ще има къде се върнеш.Този постинг е много добро послание, като за учебник е и мисля да си го пейстна за спомен от теб. Ама не си права така да си тръгнеш и да изтриеш спомена за теб в нас. Аз също преди десетина дена смятах да си тръгна, защото тук ставаше много нетърпимо и модераторите не действаха по правилата, които сами бяха създали.Никога обаче не съм си мислела да изтривам постингите си. Ако го направиш ще престана да те уважавам и обичам.
цитирай
23. amrita - Няма да престанеш - това знам, защото сърцето ти е много чисто :)
05.06.2011 00:53
Такива изнудвания тука не минават :) Прегръщам те! копни си, каквото искаш! Аз самата си свалям блога в .wrd - доста труд е, да! Но не си вземам подаръка обратно - стига! Не ме карай да съжалявам, че оповестих решението си. Исках само да си вземем довиждане :)

Да и аз съм деактивирала Амрита веднъж - тогава ми беше дошло до гуша от злонамерени анонимни коментари и се уморих - преместих се в друг блог, ама то тая напаст не можеш да я спреш така и си се върнах.

Сега обаче е друго... наистина за мен има значение, искам и имам нужда да изтрия Ами завинаги и знам, че ще ме пуснеш, колкото и да не си съгласна :) защото ще ме разбереш!

Винаги можеш да ми пишеш ако искаш! Или ако искаш някой специален постинг за нещо си - архивирала съм ги :)
Ще оставя и мейла си на всеки, който иска :)

Прегръдки и благодаря!
цитирай
24. kasnaprolet9999 - Не знам каква е причината за това ...
05.06.2011 01:19
Не знам каква е причината за това твое решение, може би за това съм толкова строга. Вероятно имаш сериозни аргуметни, това напълно го разбирам. Аз също съм решила да намаля изявите си, поради липса на свободно време. Но не виждам причина да трия постингите си, та аз съм ги написала за да ви бъда в полза с билките, за да можете по-лесно да ги разпознавата.Ще идваш ли да ни гостуваш в блоговете?Сами по себе си тези постинги не ми трябват и губят смисъла си, ако няма кой да ги чете. Така ще бъде и с твоите постинги, ако ги изтриеш.
цитирай
25. amrita - Разбира се, че ще идвам!
05.06.2011 01:22
Как не...и ще питам и ще ви досаждам с анонимни коментари... и винаги ще се подписвам като Ами!

Да, наистина имам сериозна причина да го направя - именно да изтрия, не мисли, че го правя с леко сърце. 4 години го развивам този блог и определено ще ми липсва. Но ще е по-добре за мен да го няма :)
цитирай
26. sestra - Успех, Амрита,
05.06.2011 23:19
доверявам се на убеждението ти и оставам с най-добри чувства към теб и прочетеното в твоя блог.
цитирай
27. amrita - Благодаря! :)
06.06.2011 00:07
И аз се доверявам на себе си...
А знаеш ли - толкова гърмях с това - не се привързвайте, нищо не притежаваме, като дойде времето на някой "край" е нужно да сложим точката смело и без тъга. Ами изпълни своята програма в блог.бг. Нещо се е случило -аз не знам какво, но е време да приключвам и го правя с леко сърце :)
Само така можем да се отворим за новите пътища!
цитирай
28. amrita - Уф!
06.06.2011 00:13
Да свалиш 900 постинга се оказа доста мъчително и бавно... :)

Но пък си препрочитам забравени неща, разделям си в теми... засега имам 5 файла в уърд, общо 700 КВ само любовни стихове, посветени на "човека, който предизвиква бурята" - както казва Надя :)

Това може да стане хубаво заглавие за цикъл:
700КВ любов
:)
цитирай
29. lubim - А казваше, че не си ТИ? Сърцето ми ...
06.06.2011 09:45
А казваше, че не си ТИ?
Сърцето ми го знаеше през цялото време, казах ти го безброй пъти и няма да се уморя да го повтарям. Уважавам решението ти, защото е лично твое. Но приемам, че изчезваш от виртуала само за да се появиш в реалния ми свят. Мисля, че момента настъпи! Сега! Сърцето ми те чака отворено, защото знае, че само ти можеш да го запълниш...
цитирай
30. amrita - Знаеш ли..
06.06.2011 10:29
точно в последния си постинг просто няма да се занимавам с провокациите ти! Опитай си късмета някъде другаде - при мен не вървят, нали ти казах!
Хайде и да се лекуваш! :) Шегувам се, разбира се!
Успех!
цитирай
31. amrita - вижте какво си открих - просълзи ме направо
06.06.2011 20:25
Днес, Декември 2010 и пак 18-ти
препрочетох блога си! Плаках и се смях със себе си, възмущавах се на някоя глупост, прелиствах душата си и се връщах назад, назад... до първия си постинг!

Изборът!

Цял блог, цял един тъжно-весел и шарен дневник, изписан кога в нестройни рими, кога в прозаични текстове... 679 публикации, 679 късчета от мен и все Избори, избори на сърцето ми, изборът да бъда.

Това е 680-то късче от мен. На колко ли мога да се разбия...на безброй. Но съм горда от прегледаното - 680 пъти аз съм затвърдила себе си, последвала съм Amrita, дала съм 680 възможности да подведа себе си и не съм го сторила.
Бягах и се завръщах!
Правих няколко нови блога и пак си идвах!
680 пъти съм натиснала "нов постинг", за да поставя началото на своя "нов избор"
680 пъти след малко ще натисна бутона "публикувай" (публика - прекрасна дума)

Изборът!
Ние можем да избираме всичко, но важното е да избираме със сърцето си! И да го изживеем този живот, да го изживеем така, както ни се иска на нас!

*Открих и нещо интересно за себе си. Котенцето, което стои горе вдясно го сложих някога лятото, сега като стигнах до първия си постинг ...това е била първата котка, която се е "лепнала" в блога ми.
Това е Ами! Така се казва душата ми. Така се казва моят Избор!
цитирай
32. amrita - а сега стигнах до конкурса - затруднена съм - как да изтрия несобствени стихове
06.06.2011 20:28
вижте само...

Oт мен

Мила моя мамо,
още те обичам
и в съня ти само
нежно ти се вричам.

Само в него мога
твоята душа
от злите тревоги
да изцеля.

Аз бях нищо още
в твоята утроба
на живота нощен
плод непотребен.

Бях беззащитно
мъничко създание,
но ненаситно
търсещо внимание.

Исках да погледна
синьото небе,
но очи аз нямах-
ти ми ги отне.

Исках аз да чуя
твоя топъл глас,
него да жадувам
всеки ден и час.

Мила моя мамо
днес не си сама,
татко е при тебе,
но пък аз умрях.

Нищо няма мамо,
аз съм пак добре,
тукa на небето
всичко е наред.

Искам много мамо
прошка да ти дам,
нека си щастлива
на земята там.

Пращам ти целувки,
макар във съня ти.
Твоите милувки
са ми непознати.

Но пък мога мамо
да си те представям
и на твойто рамо
моя дъх оставям.

Много те обичам,
знам че ти не си
капчица виновна
за мойте беди.

Чао мила мамо,
времето изтече,
утрото се ражда,
аз не мога вече.

Поздрави на татко,
той не ме видя,
но от мене сладко
ти го целуни.


надявам се да си ги пазят
цитирай
33. amrita - Готово хора!
06.06.2011 21:42
Блогът е свален.... след малко трия. Справих се по-бързо, отколкото планувах
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1832359
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980