Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2012 12:26 - И когато...
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 896 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
И когато някой ден
до тебе седне непознат
в очите със преглътнати сълзи,
ще видиш моите очи.

и когато те обвземе лудост,
затворен в някоя килия,
в лудостта си,
ще потърсиш моите очи.

И когато случайно ме срещнеш,
и щом не те позная,
в следата на стъпките ми
ще ти липсват моите очи.

Очите ми с онази говореща любов във тях,
очите ми с детската покана за бели,
очите ми с усмивка украсена от мечти,
очите ми, които те прогаряха.

И когато в спонетите ти дори,
очите ми от тебе се отвърнат,
спомни си своите жестоки удари,
с които всъщност ги уби.

Какво ми доказа, какво си доказа?
Че няма да стане на моето.. е няма,
но разликата между двама ни..
е че аз не играя.

И когато някой ден го разбереш,
ще крещи във тебе всичко,
а аз ще бъда някъде далеч,
твърде чужда, непозната..безразлична.



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Очите ти. . . говорещи звезди във ...
29.05.2012 12:47
Очите ти... говорещи звезди
във лудостта потърсили покоя
за времето, което ни дели
спомни си ударите че била си моя
цитирай
2. amrita - :)
29.05.2012 13:27
Нима спомените топлят,
когато времето мълчи?!
На лудостта в покоя
няма говорещи звезди.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1841050
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980