Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2012 14:04 - Какво поисках?!
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 367 Коментари: 0 Гласове:
0



Исках все по-малко.

Помниш ли?!
Първо исках
да ми посветиш живота си.
исках ..да ти принадлежа завинаги.

Отказа ми!

После поисках
само една твоя нощ,
едно събуждане
във твоите очи,
за да се усетя жива...

Отказа ми!

Поисках сетне само радост,
мъничко внимание,
може би малко романтика.
Явно не ги заслужавам.

Отказа ми!

Поисках после само
сърдечно и скъпо приятелство.
Искреност, смях и споделяне...
не стана.

Отказа ми!

И като последен шанс,
кйто си дадох -
поисках прегръдка...

Отказа ми!

Но болезненото
е всъщност това,
че всеки отказ
беше маскиран
като обещание.





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840324
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980