Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2012 02:22 - Откровение
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1516 Коментари: 6 Гласове:
4

Последна промяна: 31.05.2012 02:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Събирам в длани всички цветове
на душата си и ги крепя така,
като остатък от вода,
заспала след дъжда
в недрата ми.

И вървя. В живота времето не значи,
когато мога в кратък стих
да се превърна във безвремие,
което да посветя
на хората.

И прошепвам нежно в мрака,
надежди и мечти за пътища и за посоки,
за да се превърна в очакване,
засияло на развиделяване
в златисто розово.

Велико е това усещане за пълнота,
когато са заспали всички въпросителни,
когато свети само любовта -
онази безусловната
и чистата.

Без горделивост се научих да обичам,
да изстрадвам без да се гневя.
Не искам времето да ме изтръгва
от този стих, който ти шептя,
за да ме залъгва.

В предверието на небесата
няма лошо и добро...
Над битките, през знамената,
днес знам какво е щастие...
и вървя...





Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karaiany - Чудно е ! На един дъх и вдъхновено ! ...
31.05.2012 05:59
Чудно е ! На един дъх и вдъхновено !
Едно от най - хубавите твои , които съм чел !
цитирай
2. анонимен - Браво, Ам!
31.05.2012 09:26
Накъса ни малко буреносни облаци като за попара..но сега вече съм спокоен за теб. И върви, малка вълшебнице!
цитирай
3. анонимен - ...
31.05.2012 09:34
И какво е щастие?
цитирай
4. amrita - Благодаря, karaiany!
31.05.2012 10:51
:)) да, точно на един дъх е :)
цитирай
5. amrita - до анонимен 2
31.05.2012 10:52
Привет и прегръдки. Простете буреносната попара. Моят приятел със синята риза просто боледува с моите болки ;) и оздравява с моята вяра.
Прегръдки!
цитирай
6. amrita - до анонимен 3
31.05.2012 10:53
О..то е строго индивидуално. Аз познавам своето щастие, не бих могла да познавам какво е щастието в другия. То не е нещо обективно, всеки го носи в себе си по различен начин. За мен е едно усещане за мир и безусловна любов, в което чувствам прилив на сила и усмивка.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1839337
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980