Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2012 17:44 - Наздраве... за кръглите пирони в квадратните дупки!!!
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2596 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"Наздраве за лудите. За аутсайдерите. За бунтарите. За размирниците. За кръглите пирони в квадратните дупки. За тези, които виждат нещата различно.
Те не обичат правилата. Те не изпитват уважение към статуквото. Можеш да ги цитираш, да не се съгласяваш с тях, да ги възхваляваш или да ги очерняш. Но единственото, което не можеш да направиш, е да ги игнорираш. Защото те променят нещата. Те тласкат човечеството напред. За някой те може да са луди, но за нас са гении. Защото хората, които са достатъчно луди да си мислят, че могат да променят света, са тези, които наистина могат да го променят."

~ Стийв Джобс





Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Проблемът е ваш Аврам Аврам...
16.06.2012 18:35
Проблемът е ваш

Аврам Аврамов

Един живот е...и е мой.
Ще си го живея както искам.
Ненавиждам вселенския покой,
съдбата си до капка ще изстискам.
Не ме сочете с парализиран пръст,
че по пътя си самоуверено вървя.
Не ме съветвайте с неистов хъс,
че не веднъж и дваж сърцето ми кървя.
Мисълта ми не брулете със ехидна злоба,
затуй че не се побира в овча кожа.
Закърмен съм с нетърпеливата прокоба
да се кръстя с мълния , а не със ножа.
Своенравен съм и прям.И храча подлеците.
И тези,които във калъп се мъчат да ме вкарат.
Моят свят гостоприемен е за пришълците,доказали насън,че
ненавиждат Рая.
И не осквернявайте със хулни излияния
мечтите ми,че имат неочаквани обрати.
Предпочитам да умра без покаяния,
отколкото Духът ми над Черна дупка да се клати.
цитирай
2. анонимен - Всeки път, кoгатo сpeщнeм някoгo, ...
16.06.2012 20:14
Всeки път, кoгатo сpeщнeм някoгo, чиeтo oтнoшeниe към свeта e пo-pазличнo oт нашeтo, oт мoeтo, oт твoeтo, peшавамe, чe e луд. Aкo нe мисли, дeйства и вяpва катo всички, oчeвиднo e луд. Луд катo Кoлумб, катo Галилeй, катo Кoпepник, катo Исус и – макаp дума да нe мoжe да става за сpавнeниe с всички тяx – катo мeн.
Хорхе Букай
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840567
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980