Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2012 02:16 - Жертвеник
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1085 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 21.06.2012 02:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Скрепвам в дланите си световете
и в дъха ми се заражда стара песен -
за слънце, за вода, за божества,
били някога преди.
Извивам се бавно, подобно пламък,
с който се изписва неръкотворен стих
и пробивам сърцето си до слово,
за да притихна.
Притихнала пред тебе днес заставам,
нося в дланите си дъх и слово,
нося в крилете си сила,
в стъпките си трудни нося вяра.
Приеми една езичница във храма,
в длан протегната любов се познава!
Приеми думите ми тихи...
аз днес не съм дошла да искам,
днес от себе си ще давам.
Ще разливам от сърцето си до хоризонта,
ще преливам дланите до обич,
ще украся тишината със мълчание -
днес съм тук, да ме ограбиш, свят!
Да се слея после с залеза горещ,
да се плъзна с изгрева златист,
да узрея в малкия горски плод,
да кипя в сърце, познало болка.
Остави ме, грешната и свята,
на колене пред олтара си ме остави.
Не идвам да съм жертва,
просто се отдавам
на живота, който предстои.







Гласувай:
7



1. karaiany - Чета твоя "Жертвеник" и ...
21.06.2012 03:00
Чета твоя "Жертвеник" и веднага в съзнанието ми изплува Норма , върховната жрица на Друидите в храма на Есус .
С много огън и страст , с много болка и в отдаване . Чудно е. Когато една жрица на любовта обича , магията е истинска ! :)
http://www.youtube.com/watch?v=MBW5a77wINQ
цитирай
2. amrita - Вникнал си много
21.06.2012 04:16
дълбоко в пластовете на душата ми и това, което исках да изкрещя с този стих!
Когато една жена обича...мисля, че звучи по...хм...близко. :)

Днес не беше лек ден и този стих се роди като "заклинание за любов"...към света, към хората...не знам. Понякога е трудно да обяснявам собствените си неща...а може би и не бива :)

Благодаря за поздрава! Чудно изпълнение - докосва директно сърцето!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1839210
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980