Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2012 01:00 - Една луда в света на нормалните
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4040 Коментари: 15 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Преди 11 години всички ми казаха "Не се записвай да учиш там, няма да се справиш с пътувания, изисквания и всички тези промени, по-разумно е да си се запишеш тук. Луда ли си?" Явих се на изпита, подадох си документи, записах се и се справих, заради малкото, които казаха "Щом го искаш..."

Преди 6 години всички ми казваха: "Не се прави така, научи темите, нямаш време. Не можеш да вземеш изпита си ако разчиташ само на уменията си, не се прави така, ще се провалиш. Тогава не ти е вече гимназията. Да не си луда?" Имах няколко месеца до кандидат-студентските изпити и си четох Властелина на пръстените и Достоевски. Падна ми се Далчев :) Взех си изпита с висока оценка и влязох в университета. Направих  го заради онези, които ми казаха "Разбира се, че ще се справиш."

Преди три години започнах работа. Всеки ми каза "Не, това е някаква измама, не можеш да взимаш пари от тук.Луда работа." Вземала съм наистина хубави пари. Беше заради онези, които ми казаха "Опитай! Можеш!"

Днес съм се втурнала след мечтата си. Както споделих на един скъп приятел, чувствам се като птиче, което за първи път е осъзнало, че може да лети. Всички ми казват - несериозно е, не се прави така, нямаш работа - мечти ли ще ядеш? Луда си!

От опит знам, че ще постигна мечтата си заради един човек, който ми каза "Дерзай!!!"
Този човек съм самата аз!







Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. envyme - BRAVO
27.06.2012 01:42
Възхищавам ти се! Много е хубаво, че гониш мечтите си и това, че слушаш себе си. Винаги търсим чуждото одобрение и подкрепа, а то не е толкова важно!
цитирай
2. amrita - Благодаря и добре дошла!
27.06.2012 02:25
За някои е важно..:)
Знаеш ли...колкото по-неразумно, по-рисковано, по-лудо и несериозно е нещото, което си решил да предприемеш, толкова по-малко са хората, които ти казват "Давай!" докато не си поставиш пред муцуната нещо, което НИКОЙ не одобрява...никой, освен сърцето ти. И чувството вътре в теб е всъщност страхотно. И какво излиза после...колкото по-малко са хората, които те подкрепят, толкова по-истинки значимо е нещото, което не подкрепят.
И ако не съм минала през няколко подобни момента в живота си и ако не бях чула после "не съм бил прав, ти се справи" може би нямаше говоря така убедено...
Наистина важните, големи и истински неща... не срещат подкрепата на хора, които сляпо следват повелите на "матрицата".

Само си спомни всички велики откриватели. Един Галилей примерно... Важното е никога да не губим своята си вяра...."и все пак се върти"
цитирай
3. balgarski7vinarki - Ne malka 4ast ot balgarite sa s robska psihika i gldat da "povle4at" pove4e v kjupa na bezli4nata miseria i neuspehi
27.06.2012 04:22
Kolkoto pove4e vzimash resheniata si samostoiatelno, tolko po-golemi sa shansovete da jiveesh tvoia si jivot.
Uspeh.
цитирай
4. pevetsa - БЪДИ!
27.06.2012 10:32
Следвай мечтите си мила, и върви по своя си път, неотъпканият, аз ти вярвам, ЩЕ УСПЕЕШ!
цитирай
5. imbe - Браво
27.06.2012 11:36
Е,браво на "лудата" :) http://www.5strike.com/bg/invitation/bylink/55513
цитирай
6. goran - Аmrita, тиова се казва хъс, тродолюбие или по-кратко плодиотворна лудост :)
27.06.2012 11:39
Пожелавам ти повечко късмет и попътен вятър в платната в новата ти луда идея - да я случиш :)
цитирай
7. amrita - добре дошли на всички!
27.06.2012 20:43
balgarski7vinarki

да..това звучи добре - колкото повече вземаш решенията си самостоятелно, толкова по-голям е шанса ти да живееш своя си живот :)
цитирай
8. анонимен - Алекс,
27.06.2012 20:47
благодаря за вярата и подкрепата. прегръдки!

imbe, добре дошла. каква е тая реклама в коментара ти? :)

goran, благодаря за пожеланията. "плодотворна лудост" - ето това звучи просто прекрасно :)
цитирай
9. amrita - re na 9
27.06.2012 22:58
Знаеш ли, пате... истинската наслада не е в това да натрия нечий нос (това идва като бонус) истинската сила е да оправдая кредита на доверие, който ми е даден. Именно вярата в силите на другия и онова "хайде...да видим какво си наумила този път"... Когато някой вярва в нас, ние сме силни и наистина добри. Когато и ние повярваме в себе си... вече сме победили.

И аз те обичам!
цитирай
цитирай
10. amrita - анонимните пак отпадат, патенце. . ...
27.06.2012 23:10
анонимните пак отпадат, патенце.. вземи си направи регистрация най-сетне
цитирай
11. injir - Правилно постъпваш. Твоята инт...
28.06.2012 00:15
Правилно постъпваш. Твоята интуиция не те лъже.
цитирай
12. amrita - Правилно постъпваш. Твоята инт...
28.06.2012 00:18
injir написа:
Правилно постъпваш. Твоята интуиция не те лъже.


Досега никога не м е лъгала :) затова и аз не я подвеждам
цитирай
13. natali60 - Браво и от мен!
01.07.2012 03:28
Поздрави от далеч! :)
цитирай
14. анонимен - от ... слънцето ;)))
01.07.2012 08:12
"Лудите, лудите, те да са живи!
Те обърнаха колелото на историята!..."

Успех, невероятна и 'луда' Амрита в новото ти начинание!
ЕСТЕСТВЕНО, че ще успееш!
Всяко нещо, което се прави с любов и вяра в сърцето, неминуемо е обречено на успех!
Прегръдки
цитирай
15. zafirov - Ами, стискам палци и пожелавам у...
02.07.2012 23:00
Ами, стискам палци и пожелавам успех. Ако наистина искаш нещо - търсиш начин, вярваш в себе си и не се отказваш никога. Това е признак на интелект, качество, което уважавам. Поздрави и бъди винаги :луда: :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1839938
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980