Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2012 02:19 - Недописана приказка
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 922 Коментари: 2 Гласове:
-2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Една недописана приказка
в стиховете ми често въздиша.
Колко дълго сама я изписвах
със ситното слово
            на най-свидните истини...
Едни недоразказани герои
в непрелистената страница,
оставиха във приказката нещо свое
и продължиха вън от нея...забравени.
Светът ги е забравил вече,
книгата изгубена е тъй отдавна.
Само в стиховете ми среднощни,
сенките им все още се намират,
срещат се и разминават.
Твърде горди и страхливи,
премерени почти студени.
За приказки не стават вече,
прекалено делнични и невълшебни.

Днес прелистих стария си дневник
и дълго четох за тяхната среща.
Господи, защо ги срещна,
та после разделени
да изписват себе си със грешки,
с почерк некрасив, отчетлив
сякаш, че диктуван от секира?!
Две машинописни грешки,
забравили да бъдат диря...

А колко страст остана ненаписана,
колко красиви думи непрочетени....
Как искам да попият ръцете ми
пак от вълшебното мастило,
за да се усетя едно цяло със себе си...

Ще подредя на полицата тази книга,
прахта на времето да трупа
върху нея ситни стъпки.
А в някой бъден ден, когато я разтворя
знам ще прокърви сърцето ми... да я допише.





Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. imbe - :(((((((
28.06.2012 04:47
http://www.5strike.com/bg/invitation/bylink/55513
цитирай
2. amrita - Усмихни се, imbe
28.06.2012 16:12
и спри с тези реклами в блога ми... ще се караме :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840136
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980