Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2012 04:19 - Понякога е толкова трудно да заспиш
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 670 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Нещо все не ми дава покой,
блъска в дланите ми,
крещи ми от сърцето.
След разходка
в три през нощта
колко вкусно изглежда кафето...
Колко примамливо в здрача,
наднича графита,
изписан нестройно,
колко остана от луната -
дали ще я допиша... достойно.
Колко е малък човек
под звездите,
колко голям е на сън?
Колко измислено всичко,
колко чуждо на това,
което всъщност съм.

Уморих се от всички товари,
силата свършва, волята трае,
надежда остава...
                за пътя!

Светът е настръхнал
като озлобена котка,
сляпа в своята атака.
Кога поисках да усещам всичко?
От най-малкия атом
до най-далечната Галактика.
Не че разликата
е съществена.

Наоколо се случват битки,
връхлитат бури
и едни до болка вече
тежки стъпки
заплашват, че ще смачкат всичко.

Колко голям е човек,
когато обича,
когато се усмихва...
Как сянката му става
планина, река, море и всичко.
Видиш ли това веднъж,
падат всичките илюзии.
И ти става неудобно, носталгично...
Уморен от скитане,
ти се иска да си идеш вкъщи,
а някъде във теб
прошепва усет -
още мъничко си нужен тука...



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1832341
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980