Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2012 11:19 - Силна съм, защото много нося
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 638 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Всичко се превърна в спомен,
а може би дори забравил си,
че някога до тебе съм била,
че съществувам,
че плача, може би, вечер,
че сърцето бие на инат.

..а вчера те видях
и дълго плаках после.
Аз не зная вече как
сълзите си да спра...

И всичко е до болка пусто.
Дъждът намокри косите ми,
а дори не стигна до сърцето.
Кафето става всеки следващ ден
все по - безвкусно.

Нали с времето трябваше,
трябваше по-малко да те мисля,
нали трябваше по-малко да боли,
по-малко да ми липсваш?
Нали било за мое добро,
нали се свиквало...

Само дето за мен не важи...
Защо не ми е по-добре,
защо все повече боли?

Празни, безполезни въпроси.
Ти знаеш ли отговора?

Едно е сигурно,
няма да избягам в мъртвото живеене,
силна съм, защото много нося..
много...до умиране.




Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840113
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980