Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2012 01:48 - Писмо за теб, обич
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2079 Коментари: 10 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес те гледах дълго... остарял си и повече прегърбен. Гледах те без да ти се радвам, без да ти се ядосвам, без да тъжа. В мен вече няма нищо живо като чувствителност - себе си дръж отговорен. Разглеждах те като препарин музеен експонат и единственото чувство, което събуди в мен образа ти... беше съжаление.
Слаб си! Усещам го с всяка фибра на хищническата си природа, усещам колко си нестабилен и уязвим. Но съжалението не е съчувствие и не е тревога. Тях отказа сякаш ти подавах отрова... Съжалението е само повод за атака.
Гледах те, а после седнах в едно кафене, поръчах си кафе и се разгледах внимателно. Мислех, че имам трудна любов, от която все ме боли, но това не е така. Любовта ми никога не ме е наранила. Напротив и днес е единственото, което ме поддържа жива. Нараняваше ме ти - целенасочено, системно, пресметнато. Сякаш не бях жената, която искаше само право да те обича нежно и топло, а бях най-големия ти враг. Аз умея да съм добра и да чакам - да ти кажа ли какво чаках... извинение!
Но ти никога не видя раните ми. Никога не пожела да разбереш от какво ме боли, никога не опита да ми помогнеш - само всеки следващ удар беше по-прецизно жесток. Не те ли е срам, че си такъв, на какво ще научиш тези след тебе?
Но тогава бях от твоята страна на барикадата и имах правото да се съобразявам, да търпя, да правя жертви и да страдам. Днес ти избра да ме изгониш от лагера си.
Ден след ден в мълчанието, в самотата, заедно с всички сълзи нещо в мен агонизираше, умираше. Сега е само неясен спомен. Днес съм друга.
Виждал ли си ограбена къща? Някой е влязъл, но вместо да вземе необходимото е трошил, бутал, късал и си е тръгнал, оставал зад себе си разруха. Ето такава ме направи ти - непотребна, нежелана, неизползваема и студена като разбита къща.
И ето, седях в онова кафене и си спомнях всеки удар. Толкова са много, че дори не зная как съм успяла да запазя обич в сърцето си. Идваше, нараняваше ме, а после се сърдеше. А аз стоях все някъде отстрани и не разбирах защо постъпваш така, какво ми връщаш, отмъщаваш си за нещо ли... честно, не разбирах какво беше това страхотно желание да ме съсипеш съвсем.
Колко дни чаках най-малък жест на внимание, на тревога, на обич, поне извинение, поне да видя, че си разбрал, че ме боли. Но не! Ти си страхотен лицемер и егоист, загледан единствено в себе си. Кой те е научил да си такъв, сърцето ти не е такова...
Аз теб те изгубих преди две години и повече, но днес ти изгуби мен.
Гледах те! Слаб си! Уязвим, раним... и се чудя защо не стана утре и не се разправя за 15 минути със стъкления ти свят. Безочлива, нагла, с лошо име - такава, каквато ти ме създаде, такава, каквато хората казват, че съм, а ти не си отвори веднъж устата да ме защитиш.
Прекалено удобно ти беше да страдам някъде безсилна и разбита, разтревожена за теб и за мира ти. Какъв мир - погледни се! Гротеска!
Не е омраза - подигравка е! Но май се подигравам на себе си. Заобикалях местата, където мога да те срещна, за да не си помислиш, че те дебна. А пак аз бях лудата, която ти нахалства. Съобразявах думите си и мълчах обидата си, за да не те разсърдя и да те изгубя. Но пак си тръгна. Скарах се с баща си, защото ти обещах, че ще запазя любовта ни далеч от очите на хората, а точно ти си бил виновен за това той да разбере. Днес татко ми се е отрекъл от мен. Убих... за да предпазя света ти и за нищо друго. поставих своето здраве, своето щастие, своите мечти и цели, поставих всичко свое в услуга все на това твое спокойствие, което толкова много ти липсвало. Знаеш ли - потърси го в себе си, глупако! То не е на друго място. Как въобще очакваш, че нещо вътре в нас се определя от обстоятелствата навън?!
Да, определено се подигравам на себе си. В какво позволих да ме превърнеш, как не успях да ти се противопоставя, как не можах да осъзная много по-рано какво си. Веднъж ми каза, че един ден ще осъзная, че е било по-добре да те забравя много по-рано. Наистина ли очакваш, че мога да забравя развалината, в която ме превърна.
Аз обичам един друг мъж... завинаги! А теб... с теб тепърва започвам да си играя.
Спри ме! ... ако можеш...

(знам, че ще прочетеш тези редове. Молбата ми е само една - прочети ги пак!!!)

... а после дълго ме презирай



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karaiany - Отдавна имаше нужда от такова по...
31.07.2012 06:03
Отдавна имаше нужда от такова послание .
Абсолютно права си : любовта никога не наранява. Тя винаги стои високо и грее.
Страхът наранява , малодушието и самосъжалението .
Когато мисля за цялата мъка и болкa по Пътя , се сещам за пътя към Голгота . Всички тези , които сега хвърлят kaмъни и нараняват любовта , един ден ще трябва да извървят този път - най - самотният от всички ! Неминуемо е . Времето им не е дошло все още ....още им е рано , защото сега учат другия урок: да нараняват ....Ех , ако знаеха ?! Всяка рана е рана по тяхното тяло...
Напомни ми думите на моя любима поетеса :
"И когато си тръгнем лъчисти
ще научим света на Любов. "
С прегръдка за теб ! :)
цитирай
2. pevetsa - Колко дни чаках най-малък жест на внимание, на тревога, на обич, поне извинение, поне да видя, че си разбрал, че ме боли.
31.07.2012 14:00
Топло си те прегръщам Ами, и си те благославям, с МИР сърцето ти!
И ВЯРВАЙ, и ОБИЧАЙ, въпреки всичко, въпреки, ... БОЛКАТА!
Споделям я Ами, знам какво е :(
цитирай
3. amrita - светла. . . аз вече не разпознавам ...
02.08.2012 02:09
светла... аз вече не разпознавам болката.. там е проблема. Много свикнах с нея, тя ме опразни, изчегърта ме отвърте... прекалено силно боля още началото, прекалено често боля до смърт. За две години... минах някаква скоростна отсечка по болезненост. Издържах, оцелях - много нося... наистина много.

Всичко, което причиня няма да е равно на тази болка, следователно не съм способна вече да го усетя.

Единствено съжалението би спряло ръката ми... временно...
цитирай
4. анонимен - Като те споходи Любовта ще разбереш ...
02.08.2012 15:16
Като те споходи Любовта ще разбереш колко нищожен е бил този момент от живота ти.

Аре тегли му една майна на боклука и продължи напред!
цитирай
5. анонимен - "Ти винаги ще се бориш за не...
03.08.2012 09:54
"Ти винаги ще се бориш за неговото щастие и ще скърбиш ако го боли... просто ти липсва и заканите ти помагат да се справиш с празнотата."

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Лелееееееееееееее....ей сега! Ще го дундурка в сърцето си цял живот!???
И да седи момичето в агония и да го чака, онзи да си начеше ташаците и да стане от жалка нерешителна купчина МЪЖ?
Направо ме е страх да попитам на колко години е мъжленцето...

Абе ти сериозно, ебаваш ли се с момичето или ДА?!

Светлазвезда или квато и да си там, защо не оставиш момичето да се освободи от болката и да преживее съжалението! Защото в един момент ще почне да съжалява себе си, а там вече няма оттърване! И за какво? Заради един дрисльо!

Слушай сега девойко, амрита или както и да се казваш... пожелавам ти! Направо те благославям да срещнеш ЛЮБОВ! Да те хване, да те отнесе, да те въздигне, да не те пуска, да е с теб навсякъде, където отидеш! Направо те прокълнавам да я срещнеш и да и се насладиш! Взаимна! Не да си я измисляш сама между две кофи с преглътнати сълзи и сърце, което усещаш само, когато те боли като за ...вселенско!

Аман от боклуци и женки, които умиргат да живуркат в нещастие!
цитирай
6. amrita - :)
03.08.2012 11:49
Да, това правя! Предизвиквам сама себе си, за да проверя силата на "незлобливото" си сърце :)

Слушах една песен:
http://www.youtube.com/watch?v=eqvKlTzMD1g&feature=related

И тя ме накара да си припомня едно познание - лесно е да виждаш лошото, истинското изкуство е да виждаш доброто. Когато сме наранени, лесно се подаваме на злобата... и посочваме само лошото, но все някъде трябва да има и добро, иначе "баланс" ще е термин, който няма да съществува.
Благодаря за коментара.

Избирам да виждам и помня само хубавото. Като в притчата за Иисус и учениците му. Каква мърша, как смърди, колко е грозно (възкликнали всички, когато срещнали на пътя мъртво, разложено куче), а Иисус се усмихнал "Но вижте..колко са бели зъбите му"
цитирай
7. анонимен - последно от мен
03.08.2012 12:13
amrita: "Колко дни чаках най-малък жест на внимание, на тревога, на обич, поне извинение, поне да видя, че си разбрал, че ме боли. Но не! "

svetlazvezda: "Ако този мъж, човек те обича (не говоря за похот, за секс, за интимни преживявания) ако те обича... ще мине време и ще те потърси, за да те чуе, за да се увери, че си добре, за да опита да се доближи до теб."


Скъпо момиче, искам добре да запомниш, над всичко добро, което виждаш в тази ти любов, искам да запомниш ето това изречение, което съм ти цитирала. То не е там, за да те озлобява към този човек, то е написано, за да ти напомня, че когато дойде Истинската Споделена Любов Ти трябва да я грабнеш и да й се насладиш! Не си губи времето в чакане на НЕСЛУЧВАЩОТО СЕ! Две години? Колко още ще чакаш? А пък светлата ти звезда може да дойде да ти подава кърпички и да ти обещава.....илюзии, илюзии, илюзии!

Извинявам се, ако нещо съм нахалствала. Права си. Това е моят опит. Просто споделям. Изборите всеки сам си прави.
цитирай
8. amrita - я разкажи сега
03.08.2012 12:17
какво се е случило с теб и защо таиш тази агресия дълбоко в сърцето си, та я разпознаваш навсякъде. Ти не знаеш моята история, говорейки на мен, говориш на себе си. Какво има?
цитирай
9. анонимен - Да, това правя! Предизвиквам сама ...
03.08.2012 12:20
amrita написа:
Да, това правя! Предизвиквам сама себе си, за да проверя силата на "незлобливото" си сърце :)

Слушах една песен:
http://www.youtube.com/watch?v=eqvKlTzMD1g&feature=related

И тя ме накара да си припомня едно познание - лесно е да виждаш лошото, истинското изкуство е да виждаш доброто.


хехе, не знам какво ме върна, да видя коя е песента...

Същата тази песен си пеех аз, когато се усетих обичана! Аз себе си усетих обичана! Ти знаеш ли какво е?! Не за 30 мин и да изчезне яко дим!

А от 300 века и да дойде и да остане ...мамка му. Яко е!
цитирай
10. анонимен - какво се е случило с теб и защо таиш ...
03.08.2012 12:49
amrita написа:
какво се е случило с теб и защо таиш тази агресия дълбоко в сърцето си, та я разпознаваш навсякъде. Ти не знаеш моята история, говорейки на мен, говориш на себе си. Какво има?


Агресия?
Болката си разпознавам. Чакането. Илюзиите. Кафето си разпознах.
Разбира се, че говоря на себе си, че после се и чета.

И понеже идва един момент, в който трябва да кажеш КРАЙ на болката. Стига толкова! Се вбесявам на такива като звиздъта светлата! Затова се разписах.

Хайде стига толкова.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840681
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980