Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2012 15:52 - Такава съм
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 810 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Любов, доброта и екстаз без умора,
осмислят света на летящите хора.

Такава съм, дарявам щедро ласки
и съм безкрайно, безкрайно добра,
говоря си със птиците, закачам се
и отглеждам в очите си Съдба.
Такава съм, гушкам се като коте,
докосвам нежно, а до дъно горя.
Усмивката ми неизменна е и кротка
и оказа се по-силна от всяка сълза.
Такава съм, живея със наслада
докосвам с огън, за да се подпаля,
но и нежна, плаха даже много -
все съшита съм от странности.
В моят свят закони са мечтите,
правилата са безкрайните надежди.
Влизай смело, без да питаш
тъкмо шия най-цветните одежди.




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1841066
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980