Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2012 23:52 - След всяка наша среща
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 819 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
След твоите прегръдки,
по кожата ми тръгват ноти,
нашепвам ги отново
в спомен за докосване
и танцува душата ми
свободна за обичане.

След тихите ти стъпки
се превръщам в рима
и бърза молива на душата ми
да се изпише
във незримото.

В сърцето ми след
всяка наша среща
в мен възкликват стихове и песни...

и после заспивам обичана.
Какво повече,
какво повече мога да искам...
Човек има нужда от толкова малко,
за да се познае магичен.

След всяка наша среща
в мен се пишат нежни ноти
и бързам да си ги изпея
в мечти и бъдещи завои...





Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1832374
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980