Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2012 01:43 - На моя най-добър приятел, на моята скала с най-нежното сърце, на моя татко
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2092 Коментари: 3 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Благодаря!
Няма да се уморя.
Благодаря,
че винаги първо ми беше приятел, че знаеш как да подаряваш доверие, че знаеш какво е прошка и обич, благодаря, че ме научи на тези неща, защото сега сърцето ми прелива от радост. Благодаря, че никога не ми забрани, каквото и да било, че никога не си позволи да ме съветваш, че ме остави да бъда себе си и да бъркам. Благодаря!
Не за безсънните нощи - всеки ги може!
Не за завивката и хляба - има много от тях.
Не за грижата и тревогата - хора много!
БЛАГОДАРЯ за мъдростта, за надеждата, за свободата.
Благодаря, че разбра душата ми, че не сложи ръка, че не ме поучаваше. Благодаря!

Благодаря, че знаеше какво означава РОДИТЕЛ!

Ти си временна спирка, татко и двамата го знаем прекрасно. благодаря, че това не те уплаши, че не поиска да ме притежаваш и контролираш, а ме пусна да летя по моя си път. Благодаря за доверието!
Ти ме видя като отделна личност - нещо, за което много деца тогава си мечтаеха, но срещаха винаги в лицето на своите родители една строга и уплашена стена. Благодаря, че ти беше трамплин за мечтите ми и свободния ми дух можа да се опре на солидните ти рамене и любопитно да огледа наоколо.

Хората са глупави, татенце, слепи са сърцата им. Неумението им да обичат е достигнало вече критичните си граници. Благодаря, че никога не беше такъв, че обичаше хората, че никога не направи разлика между мен и другите - така ме научи, че всички са равни и заслужават обич. Благодаря за това, че никога не ми забрани, каквото и да било, така ме научи на отговорност. На онази ГОЛЯМАТА, която поема последствията, а не се опитва да ги крие.

Татко, обичам те! Обичам те, не защото си ми родител, а защото си ми приятел, защото си човек, защото си достоен за възхита. Обичам те, защото ако и да те наричам скала, знам, че в гърдите ти има сърце на птица и аз съм си взела част от него... за да не изгубя никога стремежа си към полети.

Благодаря не за тревогата - за спокойствието благодаря.
Не за съветите и поучаванията - за свободата ти благодаря.
Не за умните доводи и клишетата - за мъдростта и за примера... БЛАГОДАРЯ!

Знаеш, родена съм в годината на котката...а ние не търпим клишета. Благодарна съм, че сърцето ти го усети и побърза да ме обикне такава, каквато съм - отделна личност със свои стремежи, мечти, грешки и уроци. Ти си временна спирка татко, но беше хубаво, докато чаках автобуса си и именно затова не съм привързана към теб..а те обичам... истински!







Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pevetsa - Татко, обичам те! Обичам те, не защото си ми родител, а защото си ми приятел, защото си човек,
14.08.2012 17:45
"Хората са глупави, татенце, слепи са сърцата им. Неумението им да обичат е достигнало вече критичните си граници. Благодаря, че никога не беше такъв, че обичаше хората, че никога не направи разлика между мен и другите - така ме научи, че всички са равни и заслужават обич."

Разтърси ме Ами, разтърси ме.
Знаеш ли, ти си щастливка, не всяко дете има такъв Татко, ...
БЛАГОДАРЯ!
цитирай
2. naidobriq - Прекрасна изповед!
15.08.2012 09:01
Благодаря не за тревогата - за спокойствието благодаря.
Не за съветите и поучаванията - за свободата ти благодаря.
Не за умните доводи и клишетата - за мъдростта и за примера... БЛАГОДАРЯ!

ПОЗДРАВ!
цитирай
3. amrita - Blagodarq vi!
16.08.2012 16:16
Поздрави и прегръдки за вас :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1841029
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980