Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2012 16:22 - Харесвате ли живота си?
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 955 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес в прилив на спонтанна откровеност казах "Влюбена съм в живота си. За нищо не съжалявам, нищо не бих променила, всичко ми харесва и ме изпълва с възторг, с наслада и с хъс за живеене"

Попитаха ме "Харесваш ли живота си?"
Честно... никога не съм си задавала този въпрос. Това си е моя живот, моя си път и аз си го вървя, опитвайки се да не спирам, да се уча и да не преча на останалите. Обичам този път, увлича ме, забавлява ме, учи ме, развива ме. Обичам да се усещам как се движа по него, как срещам нови неща от себе си, как постоянно изникват нови възможности и разни други чудесийки. Обичам живота си, досега не бях се замисляла дали го харесвам...

И знаете ли не трябва. Самата нужда от този въпрос, кещи за нужда от отговор и е индикация, че не го харесвате, но че искате да убедите себе си и другите, че това не е така. Аз не зная дали харесвам живота, но определено съм влюбена в него, в чудните му смисли, в тайните му взривове, във великото прозрение, в шансовете му, в движението и перспективата... всъщност обожавам живота си, не искам да знам дали го харесвам, не изпитвам необходимост да оценявам нещо, което обичам.





Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1832390
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980