Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2012 03:06 - Не си отивай
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 712 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не тръгвай още, нека поговорим
или ей тъй, до ъгъла да помълчим,
да ти прошепна своите тревоги,
пътищата си със тебе да решим.
Не тръгвай още, време е до изгрев,
в дланите ми се прелей до светлина.
Не, постой, постой, че тъмна е нощта
и звездите заговорничат във пропастта.
Остани до мен, ей тук от ляво остани,
да те усещам как възкръсваш и растеш,
да усещам как до песен пак тупти.
Не тръгвай още, рано е сега, поспри...

Не си отивай, минутите си с мен не брой,
всъщност остани завинаги, прелей.
Този свят до край предела все е твой,
Надежда... завинаги във мен живей...



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840873
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980