Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2012 14:35 - Сърцето ти - една крайпътна гара
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 610 Коментари: 0 Гласове:
1



Сърцето ти - една крайпътна гара,
в която все ме разтоварваха
и тръгвах после по релсите, в траверсите
събирах ти любов.. как ли съм успявала?!
Товарех, от други вземах, ощетявах -
за теб да има, за онази малка гара.
Днес летя съвсем без коловози,
презрях ги, прекалено затвори са,
прекалено еднакви, прекалено.. до болка.
Днес гледам гарите отгоре
и птичата песен, която сърцето нашепва
ми казва: "Само нагоре, само напред!"
Не разторвам вече събирана любов,
днес съм извор, в който сътворявам
и когато докосна с криле нечия мечта,
усещам как се изпълвам и увеличавам...

Сърцето ти - една крайпътна гара,
в която все ем разтоварваха.
Сега по прашните коловози - затвори
кой при теб обич чиста ще стовари?!



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1839922
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980