Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2012 02:13 - Не питай!
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 449 Коментари: 0 Гласове:
1



Не питай!
Не искаш да знаеш
страшно е за узнаване -
аз го живея...
не питай!
Не питай какво е
да загубиш живота си,
да спрат реките,
да пропадне всеки път,
не питай -
агония е!
Не питай за маската -
тежка е, толкова тежка
за носене,
за усмихване...
Нелепо гротестна
е нейната сила,
че вътре зад нея
мирише на гнило.
Не питай
какво е да загниваш..
Не питай
за причини,
не питай...
не искаш да знаеш,
ще бъде рана
завинаги
да ти разкажа
причините,
да ти покажа
отговорите,
до които
не достига
слепотата..
Не питай!
Живей със своята заблуда,
че съм някаква...
измисли ме!
Живей със своите
отговои,
мене не питай,
за нищо не питай!
Аз съм искрена -
всичко ще ти кажа,
но ти не питай,
че ще е страшно
дори само
да знаеш...



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1839599
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980