Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2012 23:56 - Изваяна
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 821 Коментари: 1 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Изпратена от ангели си, мила,
в ръцете си си вплела доброта,
усмивката ти носи свежест,
докосванията ти творят цветя.

Не те сравнявам със богиня,
нито с най-красивата жена.
Нещо друго в тебе, нещо дивно
докосва ме ... до дъх и светлина.

Изпратена от ангел, знам, че си,
за да вдъхнеш вяра в моя ден.
Реална ли си? Може би не си -
колко странно днеска съм смутен.

Защо до мене спря със чиста длан,
аз който до вчера презирах света?
Освен себе си какво да ти дам?
И как да разбера аккво е Любовта?

Трепераща от нежност ласка,
моя мъжки свят погалва с трепет,
обръгнал на предатели-ласкатели
поисках завинаги да те отблъсна,

а ти се настани в сърцето, мила
и изчисти въздуха на моя храм.
Днес свещичка паля вътре -
тази топлина, това е Бога... вече знам.

Знам, че Господ има много имена,
Любов ще го наричам занапред,
Любов, заради тебе, ангелска жена,
изваяна от нежност и от доброта.



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pevetsa - докосва ме ... до дъх и светлина.
29.09.2012 07:11
Дъхът ми спря, а сърцето ми изпълни се, ... с ЛЮБОВ!
БЛАГОДАРЯ ТИ АМИ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1839933
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980