Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2012 14:20 - Научила си ме
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 429 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 23.10.2012 14:22


Научила си ме да те търся,
да ми трябваш
и без тебе света ми
да няма смисъл.
Научила си ме
да те прегръщам,
да галя косите ти,
да ти разказвам
вечер за всичко,
което съм срещнал.
Научи ме да се смея,
когато изгрее
на устните ти усмивка,
научи ме да спя прегърнат.
Научи ме да мечтая
и да говоря и да ти разказвам.
Научи ме да бъда обичан.
Научила си ме да ти се радвам,
да получавам ласки без причина,
научи ме да вярвам във хората,
просто, защото те има.
Научи ме да живея малко по-истински,
да се радвам на изгрева.
Научи ме да бъда щастлив.

И сега ме е страх да остана без теб,
не зная дали няма да се проваля,
дали от теб наученото
ще мога все пак да задържа
след ехото на твоята сянка.

Не позволявай да се проваля!






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840174
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980