Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2012 14:55 - ПОКЛОН пред способността ви да обичате
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2261 Коментари: 9 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Пиша този постинг със сълзи на очи и най-вероятно ще има повече грешки от обикновено, защото клавиатурата ми се размазва.
Сълзи не от тъга, а защото съм трогната.
Наслушах се на "браво" и ми пожелаха да не се променям, била съм от най-редките и достойни хора... Не е така, хора, заради вас съм това, което съм. Ако ги нямаше другите, аз нямаше да съм такава. Обичта на хората прави с мен чудеса. Всеки, който е пресякъл пътя ми е мой учител, създател, мой ангел.
Изключителните сте вие, аз съм само продукт на вашата любов и силата, която влагам в начинанието, което започнах е равна по сила на любовта, която получавам.
Просто.. предавам нататък. Позволявам на цялата любов, която пристига, да излезе от мен, за да сътвори нещо, за да се умножи, за да набъбне,
Аз съм едно обикновено 25 годишно момиче, не много красиво и малко чаровно и толкова. Онова, което съм отвътре е заради всички вас, непознати и приятели!

ПОКЛОН пред способността ви да обичате. Пред способността да прозирате, пред естествения ви, толкова простъчък и човешки пример.

Ние хората сме прекрасни..нека си го спомняме по-често.

БЛАГОДАРЯ! Благодаря на всеки, който е пресякъл пътя ми и на онзи, който ще го пресече утре. Благодаря на всяко сърце, което се едокоснало до оето. Благодаря на онези, които са ме разсмивали и ан онези, които са ме разплаквали. Благодаря за всеки един миг от живота си, защото нямаше да съм такава, каквато съм иначе.

Вярата ми в хората се оправда. Минах през тръни, но не я изгубих и когато беше на път да изчезне, Господ ми изпращаше някой, който я връщаше със сто нови сили в сърцето ми. Скептиците се провалиха, Гнева замълча, Егото стана от господар хрисим слуга, Страхът се превърна в преценката, че има по-голямо от собствената ти жалка кожа.

Приятели, заради вас съм изключителна, защото вие сте изключителни!

Поздрави, прегръдки
обич и усмивки от Ами! :)







Гласувай:
16



1. ivoki - ЗНАЕШ ЛИ ?
25.12.2012 15:03
ПОКЛАНЯМ ТИ СЕ , ЗАЩОТО ПОМИСЛИТЕ ТИ СА ЧИСТИ И ДЕЛОТО, С КОЕТО СИ СЕ ЗАХВАНАЛА - БЛАГОРОДНО. ЩЕ ПОМАГАМ С КАКВОТО МОГА !!!
цитирай
2. amrita - Знам, Иво Ки, затова стана толкова ...
25.12.2012 15:06
Знам, Иво Ки, затова стана толкова бързо, толкова скъп на сърцето ми.... разбираш ме, защото изповядваме една "религия" - любов от и към хората
цитирай
3. ivoki - БОГ Е ЛЮБОВ !
25.12.2012 15:23
amrita написа:
Знам, Иво Ки, затова стана толкова бързо, толкова скъп на сърцето ми.... разбираш ме, защото изповядваме една "религия" - любов от и към хората


НИЕ САМО МОЖЕМ ДА ОПИТВАМЕ ДА МУ ПОДРАЖАВАМЕ.
цитирай
4. priqtel12 - Бог да те благослови!
25.12.2012 16:45
Светли и хубави празници, такива, каквито само любовта в сърцето може да сътвори!
цитирай
5. karambol5 - :) Благословена да си :)
25.12.2012 18:47
:) Благословена да си :)
цитирай
6. karaiany - Когато живееш и дишаш любов, Бог ти ...
26.12.2012 03:55
Когато живееш и дишаш любов , Бог ти праща помощници !
Hека винаги те съпровождат . Както в мъката , така и в надеждата и всички радoсти !
цитирай
7. miaa - Честито Рождество, Ами!
26.12.2012 10:43
Най- голямата радост за теб,Е да виждаш усмивките и блякъка на очите на всеки един, на когото си дарила обич..А тя се връща многократно..
Това е най- блатородната човешка проява..обич и подкрепа!
Бъди благословена, Ами!
цитирай
8. katan - Честито Рождество!
26.12.2012 12:35
Успешни дни и години, изпълнени с обич, любов и ЧОВЕЩИНА!
С теб съм.
цитирай
9. amrita - Карамбо, Амиго, Мия. . . с вас съм ...
26.12.2012 14:10
Карамбо, Амиго, Мия...с вас съм вече много години и много ви прегръщам, вие ме познавате и бяхте до мен, когато правех първи стъпки. Обиччам ви много и благодаря. Честита Коледа и весела нова година.

Кате... за касичката си мисля все още. Опитай пак! Но заложи на личния контакт, обясни на приятелите си и на съседите си, покажи им сайта ни...мисля, че когато е очи в очи ще излекуваш разочарованието си от случката.

Прегръдки за теб! И благодаря за ентуиазма!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840395
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980