Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2012 21:03 - Благодаря! Гордея се с вас, приятели!
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1773 Коментари: 4 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Първо ще започна с благодарност, защото не знам дали можете да си представите какво направихте, всички вие, които безрезервно ме подкрепихте и повярвахте в мен и ми вдъхнахте кураж. Направихте нещо голямо, приятели, поставихте началото на една промяна, която малко по малко ще се случва със света...ще видите, идват рекрасни времена.
Но онова, което задавя гласа ми е, че вие, непознатите...повярвахте в мен. Нещо, от което винаги съм имала толкова голяма нужда и нещо, което толкова пъти най-близките ми са ми отказвали. Заради недоверието на определени хора ме е боляло така, така силно...а вие днес излекувахте това болно място и аз не мога да ви изкажа с думи какво е чувството, което ме е превзело.

На второ място искам да ви кажа колко много е гордея с вас. Ние наистина можем да променим света, колкото и утопично да звучи на някой - можем го, защото заедно сме сила, пред която нищо не е в състояние да се изправи.

После искам да пожелая на всички ви весели празници, много здраве, любов, щастие и мир. И много полети на духа в търсене на неизбежното прекрасно.

Специално и лично искам да благодаря на другите "джуджета" в екипа на инициативата. Без вас, мили приятели, нямаше да направя нищо.  Боби, опознах сприхавия ти нрав и огромното ти сърце - гордея се с теб и съм щастлива, че имахме възможността да се срещнем. Бети, ти, която си ми близка като мила сестра...обичам те много и благодаря за рамото и помощта, за това, че прегърна идеята ми като своя. Бети не е вписана в табличката на сайта, но тя също даде своя принос. Трябваше да плати сметката си за телефон, но предпочете с парите да заредим гориво и да свършим всички задачи. Благодаря за помощта, мила!

Специално искам да благодаря на моя Амиго, който е дълбоката причина за започването на тази инициатива, И първото доказателство, че предай нататък съществува. Всъщност верижката започва от него. Амиго, много, много те обичам и благодаря от сърце за всичко, което правиш. Не можах да си изпълня обещанието, което ти дадох, но знам, че ще ме разбереш. А и реално погледнато, аз си "купих" нещо за себе си - смях, примесен със сълзи и задавени възклици на радост, които ще ме топлят през остатъка на живота ми.

Много, много благодаря на всички, които споделихте линк към блога и инициативата. знам, че приехте каузата за своя кауза и когато аз се занимавах със задачки, вие поддържахте огъня жив. Не спирайте да сте, каквито сте.

Специални благодарности и топли прегръдки на И., който ни позволи да донапазаруваме днес от магазина му за 0лв и който разказа на всичките си приятели на инициативата. така събра още дарения под формата на хранителни провизии, но така и не ми каза името на своя приятел. Благодаря мочета!

И на последно място благодаря на всички, които казаха, че ще се проваля и се усъмниха в мен, защото ми дадоха един инат, който прошепна в сърцето ми " Ще видим...длъжна съм да опитам"

В подробности за подаръка, който направихме на семейството на Слави, ще ви разкажа утре, защото майката поиска да ви благодари. През сълзи само каза, че през живота си е била толкова щастлива само в още един ден - когато е раждала сина си. А малкия? Малкия върна вярата си в чудеса, и в Дядо Коледа. Когато му се обадили, за да му кажат, че е станало чудо и го питали дали иска да си се прибере вкъщи, той затръгвал сам..щял да стигне. Знам, че сега са тримата, спокойни и заредени с оптимизъм. Покниха ме утре на кафе, тя се разплака, когато каза" Каня те на кафе..ще съм си тук...у дома", тогава ще попия всяка дума и ще ви я предам, за да споделите радостта им... защото сте участници в причината за тази радост и аз искам да ви направя съпричастни. Оставих им и фотоапарата си, за да си се снимат, утре ще продължим снимките и когато всичко е готово, ще можете да прочетете историята в сайта ни, тук, и във фейсбук.

Направихме първата стъпка, приятели. Очаквам да кажете ако знаете семейства, които имат нужда от подобна помощ и са на ръба на отчаянието...защото продължаваме..да предаваме нататък...

Обичам ви!!!
ПОКЛОН!


и една снимка, която носи чудно послание, изпратеа ми от една нова приятлка с пожелание за много бъдещи успехи на начинанието


image





Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - :)))))))))))))))
29.12.2012 21:32
:)))))))))))))))
цитирай
2. ivoki - БЪДИ БЛАГОСЛОВЕНА !
29.12.2012 21:50
И ВСИЧКИ СПОМЕНАТИ И НЕСПОМЕНАТИ НЕКА ИМАТ БОЖИЯТА БЛАГОСЛОВИЯ !!!
цитирай
3. vilish - Гордея се с вас, приятели!
29.12.2012 22:15
ТИ СИ ТАЗИ, С КОЯТО СЕ ГОРДЕЕМ !
цитирай
4. karaiany - Светиш ! От тук мога да те видя ! :)...
29.12.2012 22:58
Светиш ! От тук мога да те видя ! :)))
Гордост си ни ,както личи от предходните коментари !
С благодарност за всичко което правиш , Ами !
Наистина вдъхновява . Дa го знаеш .
И макар че много похвално да нахраниш гладния , още по похвално е да нахраниш душата му . Точно това правиш и това е което важи за вечността !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1839669
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980