Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2012 02:28 - Доверие
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1173 Коментари: 4 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Когато говорим единствено за вяра...

Не е вярно, че няма ангели и не е вярно, че не ни са изппратени.

Но когато изберем да се пазим, да се крием зад страховете си и да ги виждаме като проблеми, а Егото ни да им слага маски, така че да си вярваме колко сме благородни...всъщност се пазим и от ангелите, които са ни изпратени.
Един единствен миг съмнение и изпускаш пътища.
Един едничтк миг на подозрителност и пилееш шанса си.
Никога не бих спряла да вярвам, въпреки че много са ме прецаквали, НИКГА не искам да спирам да вярвам, защото знам, че когато веднъж не повярвам и веднъж се усъмня... ще прогоня своя ангел
А утре ще го търся!

Предпочитам хиляда пъти да се доверя
и вярата ми да стане чужда веселба.
Хиляда пъти нека ме излъжат, предадат,
хиляда удара в стомаха предпочитам даже
от това един единствен път
да изгубя вярата си във човека
и докато се пазя да н ме наранят
да изгубя ангела, който ми е пратен от боговете.

Предпочитам хиляда пъти да ме мамят,
да разбият зъбите на моята доброта,
с вярата ми да се подиграват
и хиляда пъти с измислици да ме ранят,
отколкото един единстве път да не повярвам
в две очи, които до болка ще ми трябват
и заслепена от неверието и гордостта си
да ги подмина, когато за мене най-искрено плачат.

Предпочитам всеки ден по хиляда пъти да ме лъжат,
да ме надиграват и да ме подмятат,
отколкото веднъж, еднн едничък път само
да не повярвам в човешкия дух.

Защото знам, че този точно път - ще реши съдбата ми.
Лъжете ме и наранявайте ме,
блъскайте ме в циничния си смях
и не разбирайте дорботата ми
и си играйте с доверието ми -
това е ваше право, избор и път.
Моите аз съм решила отдавна -
тогава когато щях да умра.

Давайте - ето ме цяла,
нищетем разнищвайте, вземайте,
лъжете ме, предавайте...това е ваше право
и аз коя съм, за да ви откажа.
Моят Избор е да вярвам.



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karaiany - Като стожер е вярата ти !Непок...
29.12.2012 04:10
Като стожер е вярата ти !
Непоклатимa ! Нека е така , защото тaм е разковничето ! :)
цитирай
2. ivoki - ПРЕКРАСНО !!!
29.12.2012 12:37
МНОГО РАНО СИ ПО МЪДРЯЛА !!!!
цитирай
3. vilish - Чудесна си, Кали!
29.12.2012 14:17
Поздрави, мило момиче!
цитирай
4. priqtel12 - За вярата!
29.12.2012 16:48
Съгласна съм с теб. Без вяра животът ни би бил съвсем различен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1839996
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980