Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2013 21:53 - Грешна бях
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 670 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не бях светица, грешна бях
на кладата вместо себе си
страховете до един изгорях.

Не бях светица, грешна бях -
с радост носех грозни имена.
Тихо! Силна бях и ги избрах.

Не бях светица, грешма бях -
подпалвах и пред съвестта
не треперех и не се боях.

Не бях светица, грешна бях,
но и днес очите са открити
пред истината тихо стоях.

Не бях светица, грешна бях
обичах до забрава и безум.
Силна бях - само го пожелах.
...
Но моите сълзи греха ми изплатиха,
затова сега имам право... на стихове




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1836591
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980