Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2013 20:36 - На един приятел
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1049 Коментари: 2 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Как ми липсваш ако знаеш,
би скъсил всички разстояния,
би преплувал всички обиди,
би прелетял над заблудите...
за да ме прегърнеш.

Пиша ти писма и не надписвам
адреса ти, а после ги горя.
Няма с кой страховте си да споделя.
Ако знаеше колко ми е невъзможно,
ако знаеше колко ми липсваш,
сега щеше да е различно.

Ако знаеш колко имам нужда
от силното рамо на нежността ти,
от тревогата ти и от смеха ти,
ако само за миг можеше
да се вмъкнеш в сърцето ми
и да усетиш онова, с което живея -
щеше да обърнеш световете ни.

Няма с кой да поговоря за това -
единствен беше, който би разбрал
всеки малък нюанс на душата ми.
Откакто си тръгна... още тогава...
все оставам неразбрана и сама.

Много хора присъстват във деня ми,
много обич се научих да раздавам.
Смея се, танцувам и се забавлявам,
но как ми липсваш ако знаеш.
Липсва ми оная сила, която ми даваше,
онази увереност, че съм млада.
Онзи устрем да търся навсякъде радост,
онази лекота, която обгръщаше света ни.

Липсват ми веселите ни закачки
и разговорите, в които нямаше и капка страх.
Гледахме се във очите и познавахме
на душите си всеки малък нюанс.

Ако знаеше как ми липсваш,
ако знаеше само колко ме е страх
би се върнал, за да ме прегърнеш.
как ми даваха очите ти кураж,
когато се усмихваха с онзи твой
неспирен копнеж по лудории -
забравях из дъно целия си морал
и се оставях да ми покажеш радостта,
а ти ми я показваше винаги.
Ах, как само ми липсва това...

Липсват ми онези наши спорове,
с които си казвахме, че се обичаме
и начина по-който ме вдъхновяваше,
когато ме ядосваше и предизвикваше.
Приятелю, ако знаеш как ми липсваш...

Как можа тогава да си тръгнеш,
с кое сърце... успя?!
Как всичките ми думи-сълзи
не те върнаха от мъртвите,
до днес, не зная, защо си го избра...



Гласувай:
10



1. faktifakti - знаеш ли кое е вечно ? преходността. но след зимата идва пролет..
29.01.2013 15:54
"единствен беше, който би разбрал
всеки малък нюанс на душата ми."
цитирай
2. amrita - знаеш ли кое друго е вечно? мига, в ...
30.01.2013 01:22
знаеш ли кое друго е вечно?
мига, в който е заключена тайната на пътя, който извървяваме след нас самите. Панта рей, така е и след пролетта идва лято и после всичко се извървя пак и пак е зима, след която идва пролет - кръговрат и преходност. Но има и друго вечно, което ни държи изправени и не ни позволява да изгубим свяст в този вечен вътреж - обичта!
не похотта, желанието, докосванията, общите неща...просто обичта
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1832331
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980