Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2013 21:47 - Приятели, имате ли проблеми със системата за логване в blog.bg?
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2870 Коментари: 9 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Много ми е неприятно това нещо. Не пиша отговори на повечето коментари, които получавам тук, защото те винаги влизат като "анонимен", а след известно време биват и изтрити.

Вече доста време се задържа този проблем при мен и реших да питам как е при вас?

Супер неприятно. толкова ми харесваше да прекарвам времето си тук, да чета и коментирам, но сега просто нямам желание.

1. Коментарите ми излизат под името "анонимен"
2. Нямам данни за статистика
3. Нямам достъп до черновите си
4. Когато тръгна да редактирам ме изхвърля от системата и трябва да влизам наново.

Ако се заинатя, трябва да опитвам по над 10 пъти и да бъда, много, много бърза, за да хвана някаквите секунди, в които лога ми се отчита!

Какво става въобще с blog.bg напоследък/
Страшно неудобно и неприятно е човек да работи с тази платформа от едно известно време насам.



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - и ето,
29.01.2013 21:48
докато съм писала публикацията си, вече системата ме изхвърлила и вижте как ми излиза коментара... да не гвоорим, че излиза с някакво закъснение от 10 мин. Абсурд!
цитирай
2. ivoki - И аз от много време имам проблеми. ...
29.01.2013 21:59
И аз от много време имам проблеми.
Модераторите си правят каквото искат.
Малки, недорасли тийнеджерчета.....
Мен ме няма в никоя статистика и
класация....
Да не ти пука !
цитирай
3. ivoki - Има и други блогове.....
29.01.2013 22:00
Има и други блогове.....
цитирай
4. tikoev - Погледнете си настройките, които ...
29.01.2013 22:27
Погледнете си настройките, които сте задали...Понякога проблема е там...
цитирай
5. анонимен - Проблемът не е в настройките,
29.01.2013 23:02
имаш динамично ай пи, или влизаш през прокси. Щом ти се смени ай пи-то, излизаш анонимен.
Ето и аз съм анонимен.
цитирай
6. amrita - имаш динамично ай пи, или влизаш ...
29.01.2013 23:42
анонимен написа:
имаш динамично ай пи, или влизаш през прокси. Щом ти се смени ай пи-то, излизаш анонимен.
Ето и аз съм анонимен.


имам динамично ай пи - така е, но то това ми е от интернет-доставчика. Не влизам през прокси... и аз какво мога да направя - побърква ме
цитирай
7. hloris - Е,проблема не е в това...аз влизам през прокси и нямам този проблем
29.01.2013 23:52
на лс ще ти напиша към кого да се обърнеш
цитирай
8. анонимен - имаш динамично ай пи, или влизаш ...
29.01.2013 23:57
amrita написа:
анонимен написа:
имаш динамично ай пи, или влизаш през прокси. Щом ти се смени ай пи-то, излизаш анонимен.
Ето и аз съм анонимен.


имам динамично ай пи - така е, но то това ми е от интернет-доставчика. Не влизам през прокси... и аз какво мога да направя - побърква ме


Ето тук, може да си проверяваш ай пи-то. http://www.hide-my-ip.com/?id=2759
Рифрешвай по-често и виж на колко време се сменя. Не е нормално, да се сменя толкова бързо. Да не си вързана някъде нелегално? Повечето доставчици го сменят всеки ден. Ако установиш, че се сменя много бързо, уведоми доставчика си. Иначе, няма спасение. Блог.бг контролира потребителите по ай пи, по него налагат и бан. Минеш ли на друго ай пи, докато си логната, за тях ти вече не си същия профил. А забавянето на коментари е от големия брой блогове. Едва ли ще го оправят, защото ако изтрият кухите, това е удар по имиджа им.
Късмет!
цитирай
9. amrita - Сменя се на няколко минути. . . освен ...
30.01.2013 00:25
Сменя се на няколко минути...освен през нощта. След 00:00 нямам този проблем до към 8:00 някъде сутринта.
Аз не съм вързана нелегално, но преди имаше подозрния, че самия доставчик продава краден нет.
Благодаря!

И без това бях решила да сменям доставчика..сега си имам още един повод.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840543
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980