Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2013 01:56 - Вечерна молитва
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 843 Коментари: 2 Гласове:
4



 Преди да завия съня си
с клепките, измокрени от сняг и сълзи,
преди да потърся почивка
в нежната забрава на съня,
Господи, искам да благодаря.
Да благодаря, че винаги си тук -
до мен във мен, над мен
и усещам твоето присъствие
във всеки шанс - пристигащ ден.
Благодаря за очите, които ми даде,
за да виждам красивото.
Благодаря за усмивката, която
все остава и след най-горчивото.
Благодаря за любовта, която ме изпълва.
Благодаря, че ме научи да обичам.
Благодаря за стиховете ми,
ах, за тях не стигат думи
да изкажа благодарност,
затова молитвите ми
са във стихове.
Господи, бях на пет, но още помня
как се вряза в мен онази мълния
и запламтя света около мен
с по-друга същина.
Тогава го видях през твоите очи...
Господи, благодаря!

А сега да спим, заситени със доброта,
аз знам колко сила всъност носи тя.
Нищо не искам, за нищо не моля...
имам пътя си и това ми е всичко,
имам пътя си и това ми е много.





Гласувай:
4



1. svetlazdezda - Нищо не искам, за нищо не моля. . . ...
20.02.2013 12:20
Нищо не искам, за нищо не моля...
имам пътя си и това ми е всичко,
имам пътя си и това ми е много.

прекрасно изпълнение
цитирай
2. amrita - Благодаря...
20.02.2013 12:43
Благодаря...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840145
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980