Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2013 12:17 - Когато ме обичаш, когато те обичам (На Е.)
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 747 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 14.06.2013 22:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Когато се събуждам до теб
и се оглежда проявката ми във очите ти,
блеснали от обич и копнеж;

Когато те наблюдавам
как се къпеш и гледам жадно капките,
поискала да бъда
едновременно и капка
и устни, които я отпиват;

Когато ми звъннеш в средата
на най-забързания си ден,
за да провериш дали съм усмихната;

Когато отпускаш глава в скута ми,
и ми разказваш деня си.

Когато мълчим и се гледаме
толкова искрено в очите
и как потъваме така във мир;

Когато говориш по телефона
и разсеяно протягаш длан назад,
потърсил ръката ми,
сякаш съм малко дете,
което се плашиш да не изгубиш в тълпата.

Когато вечер, след ръба на залеза
ми разказваш спокойно деня си,
докато приготвям вечерята;

Когато ме искаш ненаситен
и ме държиш будна от страст
и прошепваш, че ти липсвам
само защото завивката е между нас;

Когато имаме това,
когато се обичаме така,
всяка буря затихва в целувка,
всеки вопъл намира ответ,
всяка вълна се прегръща
със тихия си пристан,
всяка посока става "само напред"

Когато ме обичаш, както дишаш,
когато те обичам, както дишам
събирам във сърцето нечовешки сили
и става вътре мирно и спокойно
като онова красиво място, на което
се любихме за първи път
и как пееха щурците,
преписали любов от първите звезди.





Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1833819
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980