Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2013 22:17 - Изневяра
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2883 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Да знаеш, че ще ме делиш -
приеми го, за да не боли.
Понякога дори със дни
ще съм обсебена от друго
и в моите очи
ще има по-други звезди.
Ще ме делиш
със най-първата ми страст,
облечен в синя риза -
моя стих.
И когато с тебе не спя,
с него знай, че будуваме,
заети да сплитаме
думи със звезди,
пияни от вдъхновение.

Ще ме делиш
със моя мъж - скала,
с моя кротък и мъдър баща.
И когато се скараме
и от тебе ако заболи
ще се скрия в обятията му,
за да ме успокои.

Ще ме делиш
после със хората.
Човека как обичам да знаеш...
И когато телефонът ми мълчи
знай, че слушам някой непознат
и неговите болки и мечти.
И знай, заради непознатите
често ще закъснявам за срещи,
а понякога дори ще забравям.

И знай, че ще ме делиш
с децата - тези слънца,
които ме търсят за пристан
и по цяла нощ
будна ме държи
тревогата им
и жаждата им за разбиране.

И да си знаеш от сега -
аз често флиртувам с очи,
обичам да танцувам, да докосвам,
обичам просто да гори.

Не, няма да ти бъде лесно с мен -
аз съм влюбена в живота,
в хората, в света.
Обичам да обичам,
просто любовта
ме пълни цялата с мечти.

Да знаеш от сега - ще ме делиш.
С всички минали дни,
с бъдещето недошло.

Но те обичам
повече от любовта,
по-тихо от тишина,
по-мъдро от вяра,
по-силно от тъга.

И съм сигурна,
че искам да бъдеш последен,
да отгледаме заедно
някое усмихнато бъдеще.

Ще ме делиш - аз съм
толкова своя на себе си
и толкова едновременно
се раздавам на хората.
Но просто ти си този,
който избрах,
до който приисках
да се будя, да заспивам,
да не тръгвам, да остана...



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1832318
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980