Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2013 00:52 - Кошмар
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1724 Коментари: 4 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не искам повече да те сънувам,
не искам да се будя от студена пот
и писъци, раздиращи спокойствието.
Не искам повече да те сънувам -
върви си от мен, тук няма Съдба.
И от стиховете ми тръгни,
не искам да те оцветявам в синьо -
не си заслужил този цвят,
с него се рисува свобода.

Не искам повече да те сънувам!
Дресирай мислите си, за бога
и спри да ги пращаш към мене.
Не искам тези сънища, не мога,
не мога повече да те сънувам.

Съжалявам, на новия стрък
трябват ми сили, с любов да прелея.
Така че спри да идваш в моя сън,
да ме будиш посред нощ отново,
плувнала във пот, разплакана.
Не искам повече.. не мога...

Отказвам ти съвсем категорично,
отказвам да преливам езера любов,
за да храниш с нея съвсем егоистично
някакви чужди и болни амбиции.
Погрешно разчетена тревога,
аз не съм храна за маскирани чувства.
Тръгни си от съня ми, от стиха
и повече не се завръщай!



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. borjanmljakov - Да не сте имала връзкас блогера турбоч?
28.05.2013 01:01
.
цитирай
2. amrita - Не съм съвсем сигурна, че знам за ...
28.05.2013 01:13
Не съм съвсем сигурна, че знам за съществуването дори на подобен съблогър, въпреки че имам някакви смътни спомени за това име.
Както и да е - на въпроса Ви - не :)
цитирай
3. svetlazdezda - Добре познатата тема за енергиен ...
28.05.2013 09:11
Добре познатата тема за енергиен вампиризъм. Знам, че те продължават да "пият енергия" от нас дори след като сме разделени във физически план. Прекъзването на донорството става чрез воля.
Хубав стих, въпреки че няма много литературна стойност, особено сравнен с други твои неща, но посланието е много на място в ситуацията, в която се намира света днес.
цитирай
4. ivoki - Тъжно и много познато......
28.05.2013 13:29
Тъжно и много познато......
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1839928
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980