Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2013 00:58 - Тук си
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1044 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Тук си!!!
И е някакво вълшебство,
и е това, и ми стига,
и е всичко.

Тук си!!!
В страшното
и в смешното си тук.
Има те, когато плача.
Има те, когато бягам
и когато се завръщам.
Има те щом страдам,
тук си щом летя.

Тук си!!!
Ето ръката ти -
не ми трябват
други доказателства.

Тук си, когато съм проклета,
тук си, когато греша.

Тук си!!!
И е вълшебство,
и е много просто това,
и е смисъл, и е всичко.
Тук си,
за да те обичам,
за да ме обичаш.
Има те
и ми стига,
друго не искам...
остава ми единствено
да благодаря.



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivoki - Кога си искрена?
29.05.2013 18:17
Когато искаш или когато не искаш?
цитирай
2. amrita - Лично аз ли? Стремя се да бъда иск...
30.05.2013 01:03
Лично аз ли? Стремя се да бъда искрена винаги, независимо от външните обстоятелства.

Ето нещо, което съм писала преди време относно желанията.

http://amrita.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/05/01/vnimavai-kakvo-si-pojelavash.739077
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1841021
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980