Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2013 00:43 - Една самотна въпросителна
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1456 Коментари: 2 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Старите рани, когато болят
не се смеят звездите, приятелю!
Никой не се смее сякаш -
само нашите усмивки
нелепо гротесни,
погрознели от цинизъм,
украсяват нощите.
(Каква украса само?!)

Подай ръка!
Ще режем вени пак,
ще разкъсваме до дъно съвестта
и дано в разкъсаното някак
съберем още надежда за чудеса.

И ризата свали -
не ми се пише в синьо.
Подай от черното мастило -
черно като кръвта,
изтекла от надеждата.
Черно като нощта,
която пристига неизбежно.

Днес не искам перспективи
и не ми се свързват нишки.
Ей тъй, ръкавите подвила,
искам да плача и да питам,
докато сама не стана
една самотна въпросителна.



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivoki - От мен имаш само подадена ръка !!!
03.06.2013 00:48
От мен имаш само подадена ръка !!!
цитирай
2. amrita - Благодаря, Иво!
03.06.2013 01:03
Благодаря, Иво!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1841331
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980