Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2013 19:07 - Моля те, прости ми... ако се нуждая от теб
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2694 Коментари: 2 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Единственото нещо,в което съм сигурен
е начинът, по който се любим
Единственото нещо, на което разчитам
е да останем силни
Със всяка дума и всеки дъх се моля,
ето защо казвам 
 
Моля те, прости ми,  знам какво не трябва да правя
Моля те, прости ми, не мога да спра да те обичам
Не ме oтхвърляй, тази болка, през която преминавам
Моля те, прости ми, ако се нуждая от теб
Моля те, повярвай ми, всяка дума, която казвам е истина
Моля те, прости ми, не мога да спра да те обичам
Не, повярвай, не знам какво да направя

а тук и целия текст с превод






Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aip55 - Силно
13.06.2013 20:37
Много силно и вълнуващо. Благодаря ти за превода! Хубава вечер!
цитирай
2. ivoki - Едно истинско послание, за духовни ...
14.06.2013 16:57
Едно истинско послание, за духовни хора, които са имали щастието да имат шанса да обичат, извън собственото си Его..... Аз бях всред тях.....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1832392
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980