Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2013 16:53 - Спомни си за мен и направи добро
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1131 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Когато ти е най-добре,
когато някое твое щастие споходи прага ти,
спомни си за мен и ме спомени с добро.

Когато ти е най-добре,
когато прегръщаш сина си с блеснали очи,
спомни си за мен и ме спомени с добро.

Когато ти е най-добре,
когато празнуваш някоя своя победа,
спомни си за мен и ме спомени с добро.

Когато някой ден
се обърнеш назад, за равносметката
спомни си за мен и ме спомени с добро.

В живота ни, стари приятелю,
има хора, които са си дали душата за нас.
Затова, когато си спомняш за мен,
озърни се наоколо,
на някой самотник подай надежда,
или рамо бъди за изпаднал приятел.
Спомни си за мен и върни добро.

Когато ти е най-добре,
когато вечер заспиваш с усмивка,
притиснал любимата жена до гръдта си,
спомни си за мен и ме спомени в молитвите си.

Когато ти е най-добре,
когато празнуваш с приятели,
на ум наздравица вдигни
за старата любов,
за някое направено от мен добро,

а после разтвори душата си
и върни на някого добро.

Поне веднъж в годината,
когато ти се случи нещо хубаво
и благодариш на Господ за щастието си,
спомни си за мен
и върни добро.



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840932
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980