Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2013 09:52 - Maybe I, Maybe You
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5110 Коментари: 3 Гласове:
3

Последна промяна: 11.07.2013 09:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  All you need is to hear
The voice of your heart

image

Може би аз, може би ти
можем да променим света
посягаме към душата,
изгубена в мрака.

Може би аз, може би ти
можем да намерим ключът към звездите,
за да хванем духът на надеждата
за да спасим едно надяващо се сърце.

Поглеждаш нагоре към небето,
с всички тези въпроси на ум.
Всичко от което се нуждаеш е да чуеш
гласът на сърцето си
в свят пълен с болка.
Някой вика твоето име,
защо да не го превърнем в истина.
Може би аз, може би ти.

image

Може би аз, може би ти,
понякога просто мечтаем.
Но света щеше да бъде студен,
без мечтател като теб.

Може би аз, може би ти,
сме войници на любовта,
родени да носим пламъка на топлината
носейки светлина в мрака.

Поглеждаш нагоре към небето,
с всички тези въпроси на ум.
Всичко от което се нуждаеш е да чуеш
гласът на сърцето си
в свят пълен с болка.
Някой вика твоето име,
защо да не го превърнем в истина.
Може би аз, може би ти.





Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aip55 - Maybe
11.07.2013 19:20
Ти е време да си починеш малко работохоличке поетеса! Нямаш ли умора бе човек? Не, че не ми харесва това, което пишеш, харесвам го, но чак аз се претоварвам да ти следя обема на писане. Откъде намираш сили за всичко това? Жива и здрава бъди!!!!!
цитирай
2. amrita - Преди бях по-активна даже :))))...
12.07.2013 00:16
Преди бях по-активна даже :))))

Но това в крайна сметка са просто преводи, които намирам в мрежата и само редактирам ако имат нужда. Работата ми е такава, че почивните дни са ми в средата на седмица, правя си кафе, сядам и пускам youtube. Когато някоя песен ме грабне, търся текста и превода й и я споделям с посетителите си в блога. Толкова.

А стиховете ми? Е Луната е в Лъв...какво да се прави. Творчеството и креативността са стимулирани :)

Бъди здрав и ти.
цитирай
3. amrita - Преди бях по-активна даже :))))...
12.07.2013 00:18
Преди бях по-активна даже :))))

Но това в крайна сметка са просто преводи, които намирам в мрежата и само редактирам ако имат нужда. Работата ми е такава, че почивните дни са ми в средата на седмица, правя си кафе, сядам и пускам youtube. Когато някоя песен ме грабне, търся текста и превода й и я споделям с посетителите си в блога. Толкова.

А стиховете ми? Е Луната е в Лъв...какво да се прави. Творчеството и креативността са стимулирани :)

Бъди здрав и ти.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1841150
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980