Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2013 12:30 - I Who Have Nothing
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1518 Коментари: 3 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
I, I who have nothing
I, I who have no one
Must watch you go dancing by
Wrapped in the arms of somebody else

image

Аз, аз, който нямам нищо!
Аз, аз, който си нямам никого!
Обожавам те и искам да е така.
Аз съм просто никой и няма какво да ти дам, но
Обичам те!

Той, той ти купува диаманти.
Ярки, искрящи диаманти.
Но, повярвай ми, скъпа, когато казвам,
че той може да ти даде света,
но никога няма да те обича по начина,
по който аз те обичам.

Той може да те заведе, където поиска,
в невероятни клубове и ресторанти,
които аз мога само да гледам отвън,
с нос, притиснат в стъклото на прозореца.

Аз, аз, който нямам нищо!
Аз, аз, който си нямам никого!
Трябва да наблюдавам как танцуваш,
обгърната от ръцете на друг,
докато, скъпа, аз съм този,
който те обича.

Обичам те, обичам те!
Да, така е.
Обичам те...
О, да..
Обичам те!

image





Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivoki - Ако имаш обич- имаш всичко !!!!!
12.07.2013 13:28
Ако имаш обич- имаш всичко !!!!!
цитирай
2. aip55 - Тъжно
15.07.2013 18:57
-раздиращо чувство, изпято с много мъка и искреност. Музикална романтика на Джо! Браво. Интригуващо......
цитирай
3. amrita - Когато имаш любов не се нуждаеш от ...
18.07.2013 08:04
Когато имаш любов не се нуждаеш от нищо друго. Когато нямаш любов нищо не е достатъчно

------------------------

Когато имаш любов,няма значение какво друго нямаш,когато нямаш любов,няма значение какво друго имаш

Не съм сигурна чия беше тази мисъл и кой от двата варианта е по-близо до оригинала, но ми се стори подходящ отговор на вашите коментари
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840620
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980