Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2013 11:17 - Писмо до моя любим
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2962 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Кой ти каза, че жената е принцеса, на която трябва да служиш?! Ще се разочароваш, когато излъганите ти очаквания разберат, че нямам корона. Кой ти каза, че съм ангел и че трябва да се благоговее пред образа ми?! Ще се разочароваш, когато видиш, че нямам ореол. Кой ти каза, че искам да бъда обичана така, че искам да се променяш и да се съобразяваш?
Не си напасвай характера с моя - невъзможно е това да стане насила. Хармонията се достига, тя е процес на опознаване и обичане и не означава да губиш себе си и да се замениш с друго твое, измислено аз, а да надградиш над основата.
Кой те излъга, че така се живее спокойно?
Казах ти, че от мен едва ли ще чуеш "Може ли?", защото съм такава, любов моя, защото не са ми необходими нито разрешения, нито забрани. Но това означава, че не искам и не очаквам и от теб да ме питаш и да се съобразяваш.
Ние сме свободни личности, които вървят по пътя си, опознавайки себе си и учейки своите си уроци. И ако ръцете ни се преплетоха, само обич е, което ги държи заедно - не обещания, не планове, не договори и пръстени. Тези неща са преходни, рушими, не значат нищо.
Стига ми това, че те обичам, свободна да давам обич. Толкова. Не искам нищо в замяна. Заблуда е, че трябва да ми служиш, заблуда е, че трябва да се грижиш за мен. В крайна сметка, допреди няколко години не съм знаела за съществуването ти, а пак съм живяла, смеела съм се и съм плакала. От къде накъде ще си мисля, че мога да имам каквито и да било права над теб и ти над мен. Хората не се притежават. Те само се обичат и толкова.
А обичта е преди всичко свобода. Свобода на избор, свобода да проявиш себе си. Тя е възможност да се развиваш, да се разгръщаш, да се учиш.

Аз не съм принцеса, нито съм ангел. Тези роли не ми отиват и не ги искам. Не искам мъж, който да дресирам и който ми служи и който задоволява всяка моя прищевка, а партньор в пътя, който да обичам. Него, какъвто е - съвкупност от различни черти и настроения, емоции и навици. Такъв съм те срещнала и съм те обикнала такъв - за какво ми е да те променям?! За да започна да те притежавам?! Не благодаря! Аз не съм робовладелец, нямам нужда да се храня с енергията ти. Искам да те гледам как вървиш, как растеш, да виждам, че си добре, че си свободен..това искам. Така обичам аз.

Не очаквай от мен да си приписвам права над твоята индивидуалност, не очаквай от мен да ти казвам с кой да ходиш и къде, не очаквай да се сърдя ако утре срещнеш нова любов. Не очаквай от мен, че искам да се съобразяваш и напасваш с настроенията ми. Не очаквай забрани, тръшкания, ревност, следене, нерви - не ги умея, не знам как се прави. А да се уча тепърва, за да вляза в твоето очакване, съжалявам - ще ти откажа.

Не очаквай да бъда принцеса и да се глезя и да раздавам команди и да хвърлям наляво и надясно капризи. Но това в никакъв случай не означава, че нямам нужда от теб. О, ако някой те вземе, ще вия като ранено животно. Защото спокойствието и силата, които ми носиш, ме карат да се чувствам пак като дете, готово да посреща предизвикателствата на този свят.  Ако те няма, аз какво да изграждам, за какво да изпитвам тревога и нежност? Нали си ти, който създава, а аз съм онази, която придава смисъл и украсява?!

и пак го казвам и няма да се уморя - искам само да те обичам, а това го имам, защото теб те има на този свят. Толкова! Всичко друго ми се струва излишно.
Искам да си добре, да си щастлив, да си радостен, развълнуван, да се развиваш, да се откриваш, да си свободен да правиш избори, да отричаш и да приемаш нещата и събитията, които срещаш.

Не очаквай да ти правя фасони, защото си закъснял, защото някоя сърдечна среща те е отклонила от пътя ти. Напротив - очаквай да бъда радостна от това, че си си прекарал добре.

Все ми казваш, че съм различна, а все ме буташ в стереотипи. Позволи ми да бъда свободна. Свободна да знам какво ме прави щастлива и какво не,  свободна да ти кажа : "Не искам слуги, които изпълняват всяка моя прищявка, а приятел, който да обичам"



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1833618
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980