Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2013 16:40 - Едно "Обичам те!"
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 583 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Искаш да говорим?!
Повярвай ми не ще говоря,
по-скоро даже ще мълча.
Казах, каквото мисля,
казах, каквото чувствам.
Обич няма да прося
и няма да видиш сълзи.
О, напротив!
Не, повярвай - няма да говоря,
време е да ти горчи,
време е да се мълчи,
време е единствено с очи
да се разберем
за общите мечти.
И дали.. ще продължи?!

Искаш да говорим?!
Добре, няма да съм горда,
но повярвай ми, не ще говоря -
време е да се мълчи!

А ти ме гледай, говори,
ядосвай се, или моли.
А аз ще бъда прекрасна,
ще боли
мисълта, само
че чужди очи
може да ме забележат.
Ще горчи страшно мисълта,
че докато се чудиш
какво да направиш,
някой може да ме заплени.

Искаш да говорим?!
Не ми трябват думи,
обяснения, извинения,
нападки, угризения -
минахме през това.
Време е единствено да се мълчи
и да видим в нашите очи
дали ще заблести
предишното "Обичам те!"

Чак тогава ще говоря,
ще шепна в устните ти ласкави слова,
ще те докосвам
с най-нежните си думи,
родени от порива на любовта.
Но дотогава
..време е сега да се мълчи!

Едно "Обичам те", любими,
само то ще ни спаси.



Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1841055
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980