Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2013 23:38 - С много нежност
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1059 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Моето златно момче
има най-добрите очи,
най-топлите ръце,
най-широкото сърце.
И винаги до него
се откривам...обичана

Грижа го е за
всяка сълза
и за всяка усмивка,
за всяка болка
и всяка мечта.
И е плакал,
когато съм плакала
и е удрял в стената
безсилен,
когато нещо ме боли.

Моето златно момче
има най-нежната усмивка.
И като непомилвано дете
бързам в нея да се потопя
всяка, всяка вечер.

Моето златно момче
понякога плаши хората.
Има навика да мръщи вежди,
сякаш всеки момент
е готов да те изяде.
Но мен така и не изплаши...
Та моето златно момче,
има най-нежните ръце.

Той не ме залъгва
с красивовлюбени слова,
но знае как си пия кафето
и го приготвя все така.

Той ми даде свобода,
въпреки че е ревнив.
И щом усети, че напират
в мене някакви слова,
забравил себе си,
ме оставя сама,
миг преди да го помоля за това.

Моето златно момче
със широко и златно сърце
докосна нещо много свято
във душата ми
и ми върна във живота любовта.

Моето златно момче...
Днес се моля на Вселената
и всички богове,
нека само да го има,
нека само е добре.




Гласувай:
7



1. ivoki - Дори не ме четеш.......
23.08.2013 23:54
Дори не ме четеш.......
цитирай
2. isteater - Aх, Амрита
24.08.2013 13:57
:)))

Споделено да ти е!

С поздрав,
топли, топли спомени провокира у мен!

:)

Ist.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840884
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980