Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2013 15:42 - Тя е като вятъра
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 551 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Тя е като вятър минаващ през клоните ми
тя язди ноща до мен
тя ме води през лунната светлина
само за да ме изгори със слънцето
тя е взела сърцето ми
но не съзнава какво е направила...

Усещам диханията и на лицето ми
тялото и близо до моето
не мога да погледна в очите и
не съм достоен за това
само глупак да вярвам
че имам всичко от което тя има нужда
тя е като вятъра..

Поглеждам в огледалото и виждам 
млад старец сам с мечтата си
само се залъгвам
че тя ще спре болката..
Животът без нея
ще ме побърка

Усещам диханията и на лицето ми
тялото и близо до моето
не мога да погледна в очите и
не съм достоен за това
само глупак да вярвам
че имам всичко от което тя има нужда
тя е като вятъра..

Усещам диханията и на лицето ми
тялото и близо до моето
не мога да погледна в очите и
не съм достоен за това
само глупак да вярвам
(само глупак да вярвам)
тя е като вятъра
(само глупак да вярвам)
само глупак да вярвам
(тя е като вятъра)
само глупак да вярвам
(само глупак да вярвам)
тя е като вятъра
(само глупак да вярвам)
само глупак да вярвам
(тя е като вятъра)

(само глупак...)
(тя е като вятъра)
(тя е като вятъра)




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1841385
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980