Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2013 10:54 - Топлите ти устни
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 534 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 01.10.2013 01:46


 Когато топлите ти устни
се усмихват близо до кожата ми
се превръщам в стих,
който като мелодия се изписва
някъде над мен,
там в най-тайното и тихото.

Изригва някаква нежност,
изгрява ме надежда
и остава някаква следа,
като след лодка
във нощта,
посветена на поезията.

Вдъховение!
Целувките ти и очите,
ласките, дъха ти
ме изписват цяла пак
и намирам  скритото,
което ме докосва
с онзи таен огън.

Когато топлите ти устни
се усмихнат близо до кожата ми
преставам да съм аз
и ставам само стих,
преплипащ в дълга нежност
два свята, две души...



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1836625
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980