Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2013 14:42 - ....за малките случки... и големия им смисъл
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 622 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 16.10.2013 14:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Днес ми се пише за малките случки, станали някъде зад ръба на времето, в някое откраднато многоточие, когато за някакъв кратък миг, усещаш толкова радост в себе си, че ти се струва, че не стъпваш на земята.   Винаги, когато са ми се случвали, съм забелязала, че в мен няма мисли - никакви. Само един импулс, дошъл някъде от най-свидното място в сърцето и наистина отворено сърце. Имам предвид просто отворено съзнание, едно състояние на покой и хармония със теб самия.    Обичам тези свои малки случки, те са ми като малки бисерчета в колекцията на ежедневния чакъл. И в тях откривам толкова смисъл и радост, толкова много от себе си, че си мисля колко празен би бил света ни без тях.   Дихание с аромат на нежност и есенни треви. Малката усмивка, скрита на върха на миглите. В отсъствие на грях, ала и без благослов и толкова топлина. Ще ми стигне за зимата!   Един поглед, изгубил представа за фокус и мисли, изпратени в безкрая. Една искра, която не обещава пожари, но съживява пепелища.   Някъде, зад края на реалността, там при първите звезди. Някъде там в дъх от целувка с аромат на нежност и на есенни треви.



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840708
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980