Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2013 10:33 - Страх
Автор: amrita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 540 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Никакви обстоятелства и разстояния
не са ми оправдания
и не бих излъгала душата си така.
Да размествам времето умея,
друг път хищно да го посищавам
и отвлечено като заложник
с него да се забавлявам.
Друго е, което реже пътя
и е толкова банално.
Онова - безликото, което
не искам даже да кръщавам,
което те превзема до агония
и обърканост ти завещава...

дори не знаех, че го мога,
бях забравила, че съм способна.

Зная - лекува се със приключения,
взривява се със динамит,
но сама да хуквам след теченията -
уморена съм.



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1840768
Постинги: 1583
Коментари: 3804
Гласове: 5980